loathsome Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei, Jeg skjønner ikke helt greia med den ungejengen i Hostel 2. Hvorfor blir en av de skutt av han skumle mannen? Og .. hvilke rolle har de egentlig i filmen? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 De er "leiesoldatene" til han lederen Jeg tror også de er med på å velge ut hvem som skal bli tatt (er litt lenge siden jeg så filmen btw) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 De er "leiesoldatene" til han lederen Jeg tror også de er med på å velge ut hvem som skal bli tatt (er litt lenge siden jeg så filmen btw) Det er lenge siden du så en film som kom ut i 2007? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Den kom ut i oktober i usa. Så det er litt lenge siden eg såg den, men eg huser ikkje at det var noko unger med i filmen. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Hva er egentlig greia med hele filmen? Nei, for å være litt seriøs. Barnedrapet har nok den funksjonen at skurken skal framstilles som ekstra ond og hensynsløs, samt at det selvfølgelig skal ha en sjokkerende effekt på seerne. Barna inngår vel også som en del av byens konspirasjon for å fange intetanende ungdommer. De blir sikkert belønnet for sin virksomhet av sjefsskurken ...? Ja, gruppen valgte vel ut den svakeste i gjengen;) Endret 13. februar 2008 av Computerwelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå