Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Til jenter ang utseende på penis!

Gjest Korkey

Anbefalte innlegg

Frohman har nok helt rett, gjennomsnittet er godt over 8cm. Selv ligger jeg på 17-18cm og har vel vært borti bare et par jenter jeg klarer å bunne normalt sett og et par til som er mulig å bunne i noen tilfeller og med dype stillinger, etc.

Oi, da har du vært borte i mange dype hull! :)

I følge wiki ligger en gjennomsnittlig dyp vagina i opphisset tilstand på ca. 15-17cm. Selvfølgelig, det er aldri gøy å bunne, med mindre dama liker det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frohman har nok helt rett, gjennomsnittet er godt over 8cm. Selv ligger jeg på 17-18cm og har vel vært borti bare et par jenter jeg klarer å bunne normalt sett og et par til som er mulig å bunne i noen tilfeller og med dype stillinger, etc.

Oi, da har du vært borte i mange dype hull! :)

I følge wiki ligger en gjennomsnittlig dyp vagina i opphisset tilstand på ca. 15-17cm. Selvfølgelig, det er aldri gøy å bunne, med mindre dama liker det.

hm.. vet ikke om du bør stole blindt på alt som står på wiki... selv har jeg hørt at gj-snittet er 10 cm.. men har jo ikke akkuratt målt selv :p

Lenke til kommentar
hm.. vet ikke om du bør stole blindt på alt som står på wiki... selv har jeg hørt at gj-snittet er 10 cm.. men har jo ikke akkuratt målt selv :p

Har du en bedre kilde som avviser påstanden min?

leita litt rundt og fant ca like mangen sider som sa 13-16 cm som de som sa 8-10.. så vi kan vel bare konkludere med at dybden varierer veldig mye..(noe vi visste fra før:p)

Lenke til kommentar
leita litt rundt og fant ca like mangen sider som sa 13-16 cm som de som sa 8-10.. så vi kan vel bare konkludere med at dybden varierer veldig mye..(noe vi visste fra før:p)

De som skrev 8-10 mente nok uopphisset. Merkelig at naturen har gitt menn et gjennomsnitt på 15cm, når hullet er bare 2/3 så stort.

Lenke til kommentar

De som skrev 8-10 mente nok uopphisset. Merkelig at naturen har gitt menn et gjennomsnitt på 15cm, når hullet er bare 2/3 så stort.

nei det var faktisk opphisset.. men de som skrev at gj.snittet var 13-16 sa at at uopphisset var 8-10 ja..

Lenke til kommentar
1. Om ei jente dumper deg på grunn av dette er ho ikkje noko å samle på.

2. Det er korleis du brukar utstyret som tel, ikkje kva fasong eller lengde det har.

Det var unødvendi å si av deg!

Jeg skulle jo si det!

Utseende eller fasongen har ingen som hels betydning! Det er hvordan du bruker den som teller! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
1. Om ei jente dumper deg på grunn av dette er ho ikkje noko å samle på.

2. Det er korleis du brukar utstyret som tel, ikkje kva fasong eller lengde det har.

Det var unødvendi å si av deg!

Jeg skulle jo si det!

Utseende eller fasongen har ingen som hels betydning! Det er hvordan du bruker den som teller! ;)

Så du mener, helt oppriktig, at hvis det er to personer som er helt like når det gjelder utsende, personlighet og begge er flinke i senga, men den ene har f.eks 11cm penis og den andre har 18, så hadde det vært samme for deg hvem du skulle ha sex med ? ( Nå antar vi at du måtte velge å ha det med en av dem da...)

Lenke til kommentar

Carman: Etter min mening så kan man ikke ærlig mene at størrlesen ikke har noen betydning uten å enten ha ganske liten erfaring på emnet eller være ganske lite følsom nedentil :p

frohman: tja, mulig det :p Har egentlig aldri tenkt over det så veldig mye. Går nå bare for det meste fint, kan ikke si jeg er vant med å ha halvparten utenfor liksom :p

Lenke til kommentar

Størrelse har helt klart betydning! Formen derimot har jeg aldri brydd meg så mye om. Har hatt sex med en som hadde en veeeeldig bøyd tiss, den bøyde seg nedover i erigert tilstand. Det var en drøm å bli tatt av han i doggy, traff rett på g-punktet, gang på gang på gang på gang... ;) Nammenam!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_blah_*

Det er så tullete å si at det ikke har noe som helst å si.

Selvfølgelig har det noe å si. Men at det er avgjørende er en helt annen sak.

Jenter har det vel på samme måte som oss.. Selvfølgelig blir sexen bedre, hvis du liker store pupper, og jenten har store pupper? En småtrang vagina er selvfølgelig mye deiligere å penetrere..

Alle trekk har en innvirkning på hvor deilig sexen er.. Alt fra lukt, ansikt, hår til penisstørrelse. Hvilken grad kommer helt an på jenta, akkuratt som det gjør på gutter.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...