thadon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Holder med å pløye meg gjennom "The world at war" boksen som jeg har kjøpt, fantastisk dokumentar. Men det jeg hovedsakelig lurer på er om noen andre kan anbefale noen andre krigsrelaterte dokumentarer? Skal i alle fall kjøpe meg BBC: Auschwitz - The Nazis And The Final Solution (selv om den ikke har noe direktemed krig å gjøre). Takker for alle svar jeg får. (Mener at tråden passer best her) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vet ikke helt om det regnes som en krigsdokumentar, men jeg lærte hvertfall masse om nynazister. American History X. Bra film i tillegg. Ikke helt dokumentar, men en film man burde få med seg. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Jupp, veldig bra film. Ikke akkurat en dokumentar men Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 på postkontoret kan de fåest en bok som heter Den amerikanske borgerkrigen, veldig god dokumentar som slagene i den krigen, koster 200kr. ellers kan du kjøpe en annen dokumentar som heter civil war, om samme krigen, dokumentaren er laget av Ken burns, veldig god, men du får den ikke billig koster vel 600kr med frakt og moms. fra samme skaper har du dokumentaren the war om andre verdenskrig, også veldig god Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Regnes Band of Brothers som dokumentarfilm(er) ? http://imdb.com/title/tt0185906/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 nja, da ville jeg heller lest boka, ikke at BOB ikke er bra, men er fremdeles ikke en dokumentar, det ble tatt litt friheter her og der Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Uansett, BOB er definitivt verdt og se. Halvt spillefilm halvt dokumentar, Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Der Untergang, det er jo ikke en dokumentar, men det er velig realistisk. Og en veldig god film! Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 "Declassified" serien som gikk på History Channel er veldig bra. Ellers så har jeg to andre å anbefale fra National Geographic Channel, "Inside Al Qaeda" og "Inside the Taliban". Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Takker, skal sjekke ut det Kenny. Gunfrak: skal prøve å sjekke ut, synd at jeg ikke er så glad i å lese bøker lengere. Der untergang og american history x har jeg sett, holder på med BoB Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 det var ikke bok det var dvd, 7 disc dvd sett om borgerkrigen til 200kr på postkontoret Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2008 Det blir det mer aktuelt, skal se på posten når jeg får penger. Lenke til kommentar
Slagenherdet Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 (endret) , Endret 28. april 2012 av gentrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå