Eplekakespising Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hei! Lurer på hva dere synes om mitt kosthold, er interesert i å gå ned i vekt. Jeg er 165cm høy og veier ca.72kg. Er egentlig ikke så feit, men har litt overskudd på magen jeg har lyst å bli kvitt. Frokost: 1 porsjon måltidserstatter 242kcal, protein: 29,0g, karbo:21,0g, fett: 3,6g(har ikke så mye matlyst på måran) http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=1941 Lunsj: baguett av noe slag, med vann til Middag: varierer mye, men blir litt mye mat man varmer i micro(fjordland osv.), med sukkerfri saft. Etter trening: 1 porsjon måltidserstatter Trener 3 ganger i uka, 1 time kickboxing og 1 time vekter hver gang. Dagene jeg ikke trener spiser jeg da ikke kvelds, men jeg bruker å spise forskjellige typer frukt om kvelden. Endret 12. februar 2008 av Madusius Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis ikke den middagen er stor som et fjell, må du spise mer. Hvis du spiser altfor lite mat, vil kroppen gå inn i "starvation-mode", og du fort stagnere i vektnedgangen. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Takker for svar Middagen er ikke stor nei.. Skal prøve å spise mer da, morsomt det der, spise mer for å gå i vekt Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) "nutrition for newbies" på t-nation.com Endret 12. februar 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Sinnsykt bra artikkel det der! Proteiner og grønt here i come! Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kan anbefale en rask gåtur hver dag på en halv time for å få opp forbrenningen. Prinsippet for å gå ned i vekt er som følger: du må forbrenne mer kalorier (det være seg fett, karbohydrater, proteiner) enn du spiser. Det betyr ikke at du skal spise mindre, men mer riktig. Noen kalorier er bedre enn andre. Noen proteiner er bedre enn andre, det samme gjelder for fett og karbohydrater. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 En halv times rask gåtur får vel ikke opp forbrenningen særlig mye. Det som hjelper for å få opp forbrenningen døgnet rundt er vekttrening og intervaller. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Hmm, synes å ha lest det av flere, men det kan naturligvis være oppspinn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 For all del, 30 minutter rask gange forbrenner energi det også, men det forandrer ikke forbrenningen resten av dagen. Det gjør derimot 30-45 minutter med intervalltrening. Det er dog ganske tungt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå