mong0lid Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hei. Eg har heile mitt liv hatt eit tjukt hår, veldig tjukt hår. Når eg ikke bruker voks, så bare legger håret seg bare oppover, om du skjønner ka eg meiner. Og ser meir ut som ein stor dusk. Eg bruker Dax, for Renati voksene er ikke sterke nok. Det eg har lyst og gjøre er på ein måte, og få håret til og henge ned, når eg ikke har voks i det. Altså, tynne vert einaste hårstrå. Noen som har erfaring med dette? Er dette noe som frisøren kan gjøre? Takker for svar. :] Endret 12. februar 2008 av mong0lid Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Dra til frisøren du, så fikser de det for deg på et blunk De tynner ut håret, eller klipper det slik at det blir mye lettere. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Et lite tips: Dax ødelegger håret ditt og er ikke noe bra for hodebunnen. Unngå voks for 30 kr. Det kom en ny iD wax med ekstra sterkt hold for en måneds tid siden. Kjøp en sånn en istedet når du likevel er hos frisøren. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Frisøren kan tynne ut håret ditt ja, men frisøren kan ikke hindre håret ditt i å bli like tjukt igjen om en stund. Som en annen her sa, ikke bruk Dax. Det er som å bruke stålull til å vaske snurrebassen. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg har også veldig tykt hår. Trikset er å få frisøren til å klippe slik at håret er kortere under det som er over; hvis du skjønner. Det ser likt ut, men dette gjør at det tyngste håret ligger øverst og "presser" resten ned. Støttehår eller noe, kalte hun det. Videre er det greit å bruke balsam. Dette gjør håret tyngre og dermed lettere å få til å ligge nedover. Tro meg, det virker. Fikk dette tipset hos frisøren min for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå