Esukiru Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Her kan dere spørre etter tips eller stille spørsmål om dere sitter fast i spillet osv. Legg helst deres spørsmål og tips i spoilertag. Har kommet til oppdrag 13 der jeg har akkurat begynt å spille som Dante. Har kommet til skogen der Forest Queen eller hva hun nå heter har laget en eneste stor labirynt. Hvilken rute skal jeg gå i denna smørja? Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har kommet til oppdrag 13 der jeg har akkurat begynt å spille som Dante. Har kommet til skogen der Forest Queen eller hva hun nå heter har laget en eneste stor labirynt. Hvilken rute skal jeg gå i denna smørja? Svar: Hater den bedritne skogen. Faen, hva tenkte de på når de laget den. Uansett, du må gå rundt i de idiotisk "portalene" til du kommer til en liten bru, under brua er det enda en portal. Gå i portalen under brua så kommer du til tårnet/slottet. Gå inn i slottet/tårnet og ikke gå opp trappene men ta utgangen som er under trappoppgangen. Deretter kommer du til den kjipe skogen der du må gå motsatt retning av skyggen, bakover teller også som en retning. Etter det så er du ute, så får du tatt litt hevn over den irriterende skogen. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 For å utdype litt av svaret til Syvertsen: Du går inn i den tåka hvor du hører stemmen til hun dama. Hun ler eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå