TomTom01 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 God aften godtfolk. Legger her inn meldingen jeg har sendt til Dell i håp om at noen "lyse hoder" her kanskje kan bistå meg! Feilbeskrivelse: 1) Feilnummer: 0x80072EE2 ved forsøk på windows update. Denne feiler. 2) Ved forsøk på installasjon av Windows Live; får melding om at programmet ikke installeres og beskjed om å prøve på nytt senere. 3) Ved på logging til hotmail-kontoer kommer jeg ikke videre fra passord/brukernavn 4) Generelt problematisk å komme inn på microsoft websider. Utførte tiltak: Har forsøkt 2 ganger å legge inn XP (oem-versjonen som hører til maskinen) med drivere levert på egen cd fra dell. Maskinen er koblet direkte på ethernet-port i kabelmodem og kjører uten noen beskyttelse bortsett fra windows firewall i xp. Er som dere sikkert skjønner rimelig oppgitt her. Help anyone? Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 her står det om feilnr 0x80072EE2 http://www.updatexp.com/0x80072ee2.html Lenke til kommentar
TomTom01 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Har forsøkt den linken (som Lozer har lagt ut) og andre linker. Ikke noe funker. Er det noen her i forumet som har hatt samme problemet? Ønsker også info. om noen har vedr. hvordan rutinene funker hos Microsoft og Dell for å få noe support på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå