Schjellin Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og bare gå å hente seg en cola fra kjøleskapet deres, når du ligger og sover. Synes jeg er å gå altfor langt. Kvitt deg med han. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Leste en stund sida om en gjerrigknark-historie. En fyr overnatta hos en kompis og neste dag krevde kompisen at fyren betalte for strømmen og vannet han hadde brukt iløpet av overnattinga. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Og bare gå å hente seg en cola fra kjøleskapet deres, når du ligger og sover. Synes jeg er å gå altfor langt. Kvitt deg med han. Sant det, og det fins jo noe som heter vann også vel? Lenke til kommentar
John1989 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nåja... Godteri er vel ikke så mye å snakke om i virkeligheten. Bare slutt å dele med han, og konfronter han med problemet hvis han begynner å ynke seg. Ingen vits å avskaffe venner pga. slikt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kanskje han ikke har det så bra hjemme, at dem har dårlig råd eller noe (siden han ikke ville gi cola, og trådstarter hadde hjemme)? Lenke til kommentar
fox Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Nåja... Godteri er vel ikke så mye å snakke om i virkeligheten. Bare slutt å dele med han, og konfronter han med problemet hvis han begynner å ynke seg. Ingen vits å avskaffe venner pga. slikt. Ego og baksnakker mye om en god venn som gir bort mat til ham... DÅRLIG VENN! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg vil ikke kalle dette vennskap engang. I min omgangskrets så deler vi med hverandre. Det går ikke bare en vei. Den ene gangen er det jeg som spanderer en annen gang er det noen andre - sånn er det jo bare. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kanskje han ikke har det så bra hjemme, at dem har dårlig råd eller noe (siden han ikke ville gi cola, og trådstarter hadde hjemme)? PØH! Man skal ikke ha en sånn innstilling fordi om.. Lenke til kommentar
..:Harald:.. Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Låter som en jævla idiot i mine ører Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Kjøp ego snop og boks cola. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Husker den dag i dag ansiktsutrykket til en kamerat når jeg delte godteposen uselvisk, har/ vil aldri skjønt den greia. Trådstarter: Gjør nå enn hva du føler for, angående din gjerrige venn.. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 viss han er med deg for noen annen grunne enn det at han vil være i ditt selskap er han ikke en (god) venn.. slutt å gi han snop.. og slutt hvertfall å kjøpe til han!! uansett hvor vanskelig det måtte være.. konfronter han med problemet og visst han ikke viser vilje til å løse det, så kvitter du deg med han.. Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Er ikke så ung lenger men jeg er oppdratt med disiplin, så hadde jeg vært med i venne-gjengen så hadde jeg tatt et potetgull-flak og det hadde jeg gjort etter alle andre hadde forsynt seg. Vennen din har sikkert aldri hørt om høflighet. Har hatt en venn han var ikke høflig når noe spanderte godteri på han tok han alltid det største og dyreste.... Endret 19. februar 2008 av PlaystationHome Lenke til kommentar
lupah Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Som svar til topicen: Dette er vel strengt tatt ikke en venn. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Selv i min vennegjeng deler vi å spandere på hverandre. "Idag er det faen meg din tur å kjøpe øl" - ok, men da skal du betale for grandisen : P Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Can't blame him for having the munchies! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå