Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan ødelegge en ferrari...

Carman

Anbefalte innlegg

Nei nå kjeder jeg meg, så nå må jeg ha nåe å gjøre.. lager derfor dette emne..

Jeg syntes en ferrari er finest i rød:

nppauf.jpg

Men den er akseptabel i gul, svart og kansje sølv... INGEN andre farger...

1z69rhl.jpg

11jvuxz.jpg

2sb6ck1.jpg

Det er altså 2 måter å ødelegge en ferrari på...

Den ene er å style den... (uten om hjul, sota ruter o.l) da tenker jeg på spoiler, klistremerker, øyelokk, andre lykter og slikt... men hjula skal helst ha Ferrari logoen... eller så kan man farge den i en annen farge... som rosa...

Jeg legger derfor ut noen eksempler...

2l97hpy.jpg

det eneste kule ved denne bilen (som ikke paser) er Helo Kitty eksosanlegget...

wv9891.jpg

20frimp.jpg

Her er ingen ting kult...

Men heldig vis er ikke den ekte...

mhy0sk.jpg

en annet type å style på er slik...:

2j1wlr9.jpg

Denne ferrarien er HELT ødelakt innvendig!

14x0zgh.jpg

Dirrekte stykt! :thumbdown: Interiøret, (som vist nok ikke er der lenger...) er helt ødelakt, og revet ut... og hvis noen syntes at det var fint, må noen ha revet ut hjærtet, øynene og hjernen til den persjonen.. bare persjoner som ikke har et godt hjerte ville ødelegge en ferrari på denne måten.. dette er hel klart den VERSTE måten å ødelegge en Ferrari på!

Den andre måten å ødelegge en ferrari på er å krasje den.. men det er ikke så mange så klarer der... så om du vil krasje en, få noen til å gjøre det for deg... Jeg hadde ikke klart det...

En krasja ferrari, kan altså se slik ut:

301hhk9.jpg

eller slik:

5519x4.jpg

eller til og med også slik:

vhdqv7.jpg

Det er ikke akkuratt den vanligste måten å ødelegge en ferrari... og som du sikkert ser, var det ikke bare ferrarien som ble ødelakt... mye annet også. hvis han/hun hadde fått noen til å gjøre det for deg hadde han/hun spart mange møbler og et par vegger... :)

Nå er jeg sliten og endelig ferdig :p

Carman, over og ut...

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://i26.tinypic.com/14x0zgh.jpg

Dirrekte stykt! :thumbdown: Interiøret, (som vist nok ikke er der lenger...) er helt ødelakt, og revet ut... og hvis noen syntes at det var fint, må noen ha revet ut hjærtet, øynene og hjernen til den persjonen.. bare persjoner som ikke har et godt hjerte ville ødelegge en ferrari på denne måten.. dette er hel klart den VERSTE måten å ødelegge en Ferrari på!

Hvem bryr seg om hvor fint interiøret i en banebil er? Det skal være funksjonelt, ikke fint. Dessuten er mindre vekt godt for rundetidene

Lenke til kommentar

http://i26.tinypic.com/14x0zgh.jpg

Hvem bryr seg om hvor fint interiøret i en banebil er? Det skal være funksjonelt, ikke fint. Dessuten er mindre vekt godt for rundetidene

hva så? den er fremdelse ødelakt.. Ferrari er ikke ment som en banebil... hadde den det, hadde den vært son som den fra før...

Lenke til kommentar
hva så? den er fremdelse ødelakt.. Ferrari er ikke ment som en banebil... hadde den det, hadde den vært son som den fra før...

Håper virkelig du sikter til denne modellen spesifikt, eventuelt dagens "normale" ferrarier. Ferrari var jo tross alt ment som et løpsteam som kjørte og preprarerte alfaer til banebruk. Etterhvert ble de også ansatt som det offisielle løpsteamet til Alfa. Det var uansett rundt 20 år etter at Ferrari først ble brukt som navn på noe, at det faktisk ble laget en Ferrari for veibruk.

Så jeg håper som sagt at du tenker på denne modellen eller noe i den duren, når du snakker om at ferrari ikke er ment til banebruk. Hvor du skulle fått noe annet ifra kan jeg ikke tenke meg. :(

Endret av warpig
Lenke til kommentar
Skal man bruke de som banebil, bør de fremdeles være originale..

De som brukte de før, spesilbestilte de fra ferrari, elller brukte de som de var...

Jeg føler vel egentlig at denne var rettet litt mot meg?

De som brukte gamle ferrarier før var Ferrari. Dette var ofte biler som hadde hentet ut større effekt enn hva man gjorde i tilsvarende gatebiler (trenger jo tross alt ikke å tenke så veldig mye på driftsikkerheten til en bil som utelukkende skulle leve livet sitt på banen), eller biler som spesielt var laget for banebruk. F1-biler er eksempel på dette. Estetiske krav stilles ikke til løpsbiler, ei heller hos Ferrari. Ferrari var som sagt først og fremst ment som et løpsteam, gatebiler ble brukt som noe som kunne finansiere løpsprosjekter. Så ble etterhvert det å kjøre race brukt som et argument for å selge bilene som skulle finansiere løpsprosjekter, og vips har man en sirkel som er avhengig av hverandre.

En liten avsporing, men det ligger uansett til ferraris natur å kjøre løp, og det det ligger til løpsbilers natur å sette form over funksjon. Ergo ...

Lenke til kommentar

Dette er jo bare en F355 Challenge som har blitt lettet ekstra for banebruk.

http://www.conceptcarz.com/vehicle/z11189/default.aspx

96_Ferrari_F355_Chlng_DV-07_CCR_04.jpg

Ferrari_F355_Challenge_33_DV-07_CCR_02.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...