aleksander_sk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Prøver å komme meg gjennom Half Life på PS2 før helgen, er nå i et område der jeg skal hoppe ned i et vannfyllt rom med en slags mutert hai, eller noe i. Man skal skyte den med en harpun sak. Er det noen som kan huske om det er langt igjen til mål? Har fått meg Orange Box, og har alt rundet Portal, så har veldig lyst å starte på Half Life 2 til helgen. Jeg skal hjem en uke og gidder ikke ta med begge PSene. Endret 12. februar 2008 av aleksander_sk Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 Jeg har omsider kommet meg til det 18. brettet av 21. tror jeg. Her skal jeg ta en svær kar som kan minne om en baby som svever midt inne i et sylinderformet rom (på den fremmede planeten). Etter å ha spillt i 2,5 timer klikket spillet på dette området, og selvsagt har ikke jeg savet på annet vis enn quick save i de timene. Dvs. det må gjøres om igjen. Er det virkelig vits, sånn story-messig? Kan jeg heller bare lese hva som skjer videre? Har hørt at all storyen kommer på slutten, men om dette ikke er tilfellet så spiller jeg ikke oppigjen de timene. Har leitet etter en "level select" cheat, men det finner jeg ikke. Om noen har noe tips så gjerne det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Nå er det sikkert over 5 år siden jeg spilte gjennom spillet sist gang, men det høres ut som du kom til sistebossen. Det som hender rett etterpå er svært viktig/interessant for hva somskjer/vil skje i kommende spill. Du må ihvertfall få med slutten for å i det hele tatt skjønne starten på HL2 Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 SPOILER (nesten litt for gale å skrive dette om et 10 år gammel spill :!: ) Kom meg nettopp gjennom spillet. Savet rett før en kunne gjøre valget mellom å gå inn i portalen eller ikke, prøvde dermed begge metoder. Alt som skjedde var jo at rulle teksten startet, og enten ble en hired eller terminated. Er spent på å se hvordan det starter i toern, men klarer ikke helt å se hvordan det valget i slutten av enern skal ha noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå