Gå til innhold

Kjøpe gamer bærbar pc [LØST]

Neddo

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe ein bærbar pc til ein kamerat, han skulle bruke den til den ein del speling som foreksempel Crysis. Pris noke rundt om 10000,- kan sikkert gå opp litt i pris. Tenkte på denne her Acer AS7720G, hadde vore fint om den var på PS Data siden eg får ein god del rabatt det men det er berre og kome med forslag.

Sett litt på desse 2 Asus G2SG og HP Pavilion DV9790

Endret av Neddo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aceren er grei nok den, men ser jo ikke ut. Asusen er grei den også, men er litt overprisa og har en opplsning på 1440x900, noe som er i minste laget for en 17". Harddisken ganske treg(4200rpm). Hpen hadde jeg ikke gått for, rett og slett fordi den ikke henvender seg til gamere.

Mitt forslag er Dell Xps m1530, her får du mye pc for penga og ikke minst design og kvalitet.

Lenke til kommentar
Skal kjøpe ein bærbar pc til ein kamerat, han skulle bruke den til den ein del speling som foreksempel Crysis. Pris noke rundt om 10000,- kan sikkert gå opp litt i pris. Tenkte på denne her Acer AS7720G, hadde vore fint om den var på PS Data siden eg får ein god del rabatt det men det er berre og kome med forslag.

Sett litt på desse 2 Asus G2SG og HP Pavilion DV9790

Hva med å bare holde deg til den opprinnelige tråden din fremfor å starte nye hver gang du har et nytt alternativ?

Lenke til kommentar
Skal ta og sjekke ut Dell Xps m1530 veit du om den vil klare Crysis?

Har noke tråde her angåande kjøp av pc, kjøper veldig mange pc so derfor har det begynnt og bli noken men kan sjå om eg kan få dei stengt når eg er ferdig

eneste som klarer crysis bra er g2'en du nevnte!

acern osv har ikkje sjanse...

Lenke til kommentar

Hadde mye heller gått for en Dell xps m1530 som jeg nevnte tidligere. Denne pcen klarer crysis alt på mid uten noen form for lagg, dette er mer enn godkjent på en bærbar pc til under 10000 kr. Hvis kompisen din vurderer asus G2, ville jeg mye heller gått for en Dell xps m1730. det koster å være kar :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...