deathfuck Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 lurer på hva alle varg veum filmene heter de som er og de som kommer..finner ikke ut hva eg var med på av de takk til alle svar Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Bitre blomster er i alle fall den siste som nyleg (i fjord på hausten, om eg ikkje hugser feil) kom ut. Lenke til kommentar
deathfuck Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Bitre blomster er i alle fall den siste som nyleg (i fjord på hausten, om eg ikkje hugser feil) kom ut. takk..sett den men skal vist være på en av de siste tror eg hehe blir kult og se Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tornerose heter den nye som har akkurat kommet ut på leie! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har den gått på kino? Eg har ikkje sett han i alle fall! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det er jeg usikker på, trokke den har kommet på kino. Eneste jeg vet at den er ute på leie/kjøpe ihvertfall Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Bitre Blomster er den eneste av Veum-filmene som har gått på kino hittil. Tornerose ble sluppet rett på DVD, og 12. mars kommer Din Til Døden rett på DVD den også. I april kommer Falne Engler på kino. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Går det så fort å spele inn desse filmane? Eller er det dårleg kvalitet, fortast mogleg for å selje best mogleg? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Er de verdt å se da? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Viss filmane er like gode som bøkene visstnok skal vere, så har vi sikkert noko å sjå fram til. Forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Både bitre blomster og Tornerose var veldig, veldig gode filmer. Og så er det uten den vanlige gjengen av norske skuespillere. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Eg synst at dei kanskje kunne lansert filmane på kino, slik at ein kunne fått sett dei! Eg visste t.d ikkje om den filmen før no (tornerose). Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Er de verdt å se da? Ja, absolutt! Veldig bra begge to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå