vegesim Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hei alle musikk elskere Jeg har et problem. Jeg kjøpte meg koss headsett sist sommer, men i vinter så datt den ene ledningen ut av høytaleren. Jeg sendte da "mamma" for å få bytta dem på elkjøp. ( husker ikke hvilken butikk jeg kjøpte dem på, for var på vest-landet.. og jeg bor næremere oslo.) Men dem så jeg måtte ha kvitering på dem, for å få bytta dem. så jeg tenkte jeg heller kunne få bytta dem på spaceworld, men tenkte kanskje jeg måtte ha kvitering der også.. så har ikke prøvd enda. MEN - jeg har en kamerat som nylig har kjøpt dem, og jejg lurer da på om det går ann å få brukt hans kvitering. ??? men hvis jeg da får gjort det, for jeg kviteringen tilbake? eller kaster butikkmannen/damen den etter jeg får det nye hadsettet ? Takker en tusen ganger for hjelp:D Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 hei alle musikk elskere Jeg har et problem. Jeg kjøpte meg koss headsett sist sommer, men i vinter så datt den ene ledningen ut av høytaleren. Jeg sendte da "mamma" for å få bytta dem på elkjøp. ( husker ikke hvilken butikk jeg kjøpte dem på, for var på vest-landet.. og jeg bor næremere oslo.) Men dem så jeg måtte ha kvitering på dem, for å få bytta dem. så jeg tenkte jeg heller kunne få bytta dem på spaceworld, men tenkte kanskje jeg måtte ha kvitering der også.. så har ikke prøvd enda. MEN - jeg har en kamerat som nylig har kjøpt dem, og jejg lurer da på om det går ann å få brukt hans kvitering. ??? men hvis jeg da får gjort det, for jeg kviteringen tilbake? eller kaster butikkmannen/damen den etter jeg får det nye hadsettet ? Takker en tusen ganger for hjelp:D De kaster jo kvitteringa da, du får sikkert en ny. Er det virkelig så stor investering å kjøpe et nytt? Lenke til kommentar
vegesim Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 hei alle musikk elskere Jeg har et problem. Jeg kjøpte meg koss headsett sist sommer, men i vinter så datt den ene ledningen ut av høytaleren. Jeg sendte da "mamma" for å få bytta dem på elkjøp. ( husker ikke hvilken butikk jeg kjøpte dem på, for var på vest-landet.. og jeg bor næremere oslo.) Men dem så jeg måtte ha kvitering på dem, for å få bytta dem. så jeg tenkte jeg heller kunne få bytta dem på spaceworld, men tenkte kanskje jeg måtte ha kvitering der også.. så har ikke prøvd enda. MEN - jeg har en kamerat som nylig har kjøpt dem, og jejg lurer da på om det går ann å få brukt hans kvitering. ??? men hvis jeg da får gjort det, for jeg kviteringen tilbake? eller kaster butikkmannen/damen den etter jeg får det nye hadsettet ? Takker en tusen ganger for hjelp:D De kaster jo kvitteringa da, du får sikkert en ny. Er det virkelig så stor investering å kjøpe et nytt? orker jo ikke kjøpe, hvis jeg får da men skal jeg ikke egentlig få nye uansett, om jeg har kvitering eller ikke!? er jo livsgaranti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå