skyline Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Kort: Gainward 700XP GOLD, (GF TI-4400) Når jeg starter pc`en mangler tall og bokstaver som skal stå i bios`en(skjer ikke de første 30 sek viss pc`en er kald), etterhvert kommer det tegn som ser helt ville ut, og snodige farger! I windows får jeg bare kjøre 8bit vga med 800x600, går jeg høyere ¨får jeg ikke bilde. Ved 800x600 8bit vga, kommer det noen snodige prikker som står i mønster rundt omkring på skjermen. Er 99,9% sikker på at det er kortet som har kvelda, elleR? Det kan vel ikke være noe med hk,cpu eller ram? (Alt annet fungerer fint!) Har ikke fått testet noen andre agp kort, fordi jeg har bare ett som er "Intakt", og det passer ikke!?? (Canopus Total3d, RIVA 128ZX) Noen som har en dom? På forhånd takk! Lenke til kommentar
JonV Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Høres ut som noen har testa og flashe Biosen på det. fikk samme symptomer på mitt. feil Flasha GF4TI4600. jeg ble redet av denne siden her http://www.x-bios.3dgames.ru/ men så nå at de ikke har downloads oppe pga problemer. der finner du Bios filer til såogsi alle skjermkort. jeg fikk napp der på en bios til et Nvidia GF4TI4600 OEM kort Lenke til kommentar
skyline Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Hehe, nei jeg har ikke flasha det, men kanskje jeg skulle teste det, og se om det funker da. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det gamle skjermkortet ditt passer vel i en PCI port ? da kan du se bildene som kommer når du skal flashe biosen til GF4 kortet Lenke til kommentar
skyline Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Det gammle kortet passer faktisk ikke. Det er agp 1, og det passer ikke i hk`et mit. PCI grafikk kort går ikke ann på A7N8X. Men jeg flasha kortet i stad, men det hjelpte ikke. Skal sende det inn til komplett på fredag eller no, hvor mye må jeg legge imellom på ett 9700 pro mon tro? Lenke til kommentar
Donk2k Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Har samme problemet med et asus kort... Har lasta ned det jeg fant på siden, men jeg fant ingen "rom-filer" til mitt kort. Jeg fant kun et universal-Bios-edit program... Er det noen som har peiling på hvordan jeg skaffer "fom-fila" til ASUS GeForce4 Ti4600 Ultra T/D???Hvis det er noen som har dette kortet kan dere jo laste ned programmet "http://www.x-bios.3dgames.ru/dffile/rvbedit/rvbsetup.exe" og sende meg Rom-fila fra deres Bios!! Det hadde hjulpet mye 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå