Gå til innhold

Bråket om barneombudet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Brukeren: roterende ulv skriver på slutten av sin innlegg:

«¡Viva Chile! ¡Viva el pueblo! ¡Vivan los trabajadores!» – Salvador Allende

Det kalles signatur og regnes ikke en del av innlegget. Det kommer altså med under alle innlegg til vedkommende.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hei Robert ass!!

Det var det...

Slike tydelige forsøk på utdriting bør kvalifisere til halshugging, det gjør i hvert fall Prior med uoppdragne hønsehjerner.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Tror det ikke hadde blitt så mye hets rundt denne damen om hun ikke hadde vært Svart,
Dette er bare tull. Hvilken "etnisk nordmann" hadde overlevd det antall skandaler som hun har vært gjennom på så kort tid og overlevd politisk?

Det er synd at Manuela ødelegger for ærlige innvandrere for de finnes faktisk. At de tiltrekkes til Arbeiderpartiet er dog mindre sannsynlig.

Gud hjelpe meg. Man kan jo nevne Erna Solberg som utnevnte Osmund Kalheim som IMDi-direktør foran nevnte Osmundsen, selv om Osmundsen var så vidt jeg kan forstå mye bedre kvalifisert enn Kalheim. Men, Kalheim hadde partiboka og bekjentskapene i orden...

Osmundsen har ikke vært involvert i noen skandaler, hun har dretet seg ut på et punkt, og det er at hun ikke innrømmet at hun var relativt nær bekjent av Kraby med en gang. At ansettelser, både i det offentlige og private, diskuteres er ikke noe nytt, at man kjenner hverandre er heller ikke noe nytt. Slike ansettelser er helt vanlig, å lyve og benekte kjennskap til det ene med det andre er helt vanlig i politikken.

Jens hadde ikke noe annet valg enn å be Osmundsen om å gå av, mediemaskineriet var satt i gang og hyklerne Hagen, Jensen og Sponheim var fast bestemt på å kverne på saken i det uendelig.

Ikke at jeg synes kameraderi og løgn er fint og flott, men det er neppe noe som er spesielt for Osmundsen.

Lenke til kommentar
Hei Robert ass!!

Det var det...

Slike tydelige forsøk på utdriting bør kvalifisere til halshugging, det gjør i hvert fall Prior med uoppdragne hønsehjerner.

:thumbup:

Halshugging og hønsehjerner høres bra ut :-)

Det er bra at det finnes noen her..som ikke be oss å dra tilbake

til vår hjemmeland og behandler oss som svartinger eller negre,

degos eller noe som er vannlig når Nordmen snakker seg i

mellom.

Se på Manuela..hun kom høy opp i regjering..men ble svekket av sine egne

feil..men selvfølgelig med en god hjelp av Norske journalister og

selvfølgelig de gode Nordmenn som ikke tåler mørk hudede

innvandrere med høy utdanning i nærheten eller reholdere

som i stillhet gjør den jobben som Dere ikke gjør .

Luksus problem ?

80 % av Normenn er rasister eller har et form for fremmedehat...!!

Hurra for den 20 % som er verdt noe for Noreg og som ikke tilhører

den 80%..nevnt ovenfor.

Har sett flere video hvordan Nasjonal forsamlig hadde stor flertall i Oslo

området..ungene Deres...familier og generasjoner av rasister

De fleste av dem tilhører FrP i dag....

Hilsen

Endret av Tanpirke
Lenke til kommentar

Utrolig nok presterer man å benytte en anledning hvor en minister gjør en stor brøler og direkte lyver til sin egen sjef (eller kanskje hun kjører sammme retorikk som Nixon - hun løy ikke, hun fortalte bare ikke sannheten...) til å angripe opposisjonen.

Men det er vel slik maskineriet er. Regjeringsmdlem gjør feil, men for all del bare klag på opposisjonen. Ser man ikke hvor "smålig" det virker egentlig? Det er nok av andre ting å klage på opposisjonen på, i denne saken her er det en (tidligere) minister som fortjener kritikken. Ikke Karl og co. :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Har de det? Jeg har kun lyst til å snakke om sport i denne tråden. Hvis du ønsker å diskutere noe annet enn det, så har forumet et uttall av tråder hvor slikt passer.

:)

Edit: Vel, så tok naboen litt feil, men synes dere at jeg på tross av at jeg allerede har slakte

naboudyret, og at jeg må ta innover meg at jeg gjorde feil, og at det gjør meg til en syltelabb?

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Luksus problem ?

Hurra for den 20 % som er verdt noe for Noreg og som ikke tilhører

den 80%..nevnt ovenfor.

Har sett flere video hvordan Nasjonal forsamlig hadde stor flertall i Oslo

området..ungene Deres...familier og generasjoner av rasister

De fleste av dem tilhører FrP i dag....

Hilsen

Huff, tror du på det selv?

Du og familien din hadde aldri fått oppholdstillatelse om det var tilfellet.............................Om du i det hele tatt er innvandrer da.

Husk forresten at dette er et ganske seriøst forum, at du er nylig registrert, og at du allerede har kommet med mange.....ganske barduse kommentarer.

Lenke til kommentar
Utrolig nok presterer man å benytte en anledning hvor en minister gjør en stor brøler og direkte lyver til sin egen sjef (eller kanskje hun kjører sammme retorikk som Nixon - hun løy ikke, hun fortalte bare ikke sannheten...) til å angripe opposisjonen.

Men det er vel slik maskineriet er. Regjeringsmdlem gjør feil, men for all del bare klag på opposisjonen. Ser man ikke hvor "smålig" det virker egentlig? Det er nok av andre ting å klage på opposisjonen på, i denne saken her er det en (tidligere) minister som fortjener kritikken. Ikke Karl og co. :)

Hvorfor fortjener ikke Carl, Sponheim og resten av banden kritikk? Makan til billige poeng som har kommet fra den kanten har jeg ikke sett så langt i år.

Lenke til kommentar
Gud hjelpe meg. Man kan jo nevne Erna Solberg som utnevnte Osmund Kalheim som IMDi-direktør foran nevnte Osmundsen, selv om Osmundsen var så vidt jeg kan forstå mye bedre kvalifisert enn Kalheim. Men, Kalheim hadde partiboka og bekjentskapene i orden...

Han hadde også statsborgerskapet i orden. Ser du ingen betenkeligheter ved at sjefen for UDI ikke er norsk statsborger?

Osmundsen har ikke vært involvert i noen skandaler, hun har dretet seg ut på et punkt, og det er at hun ikke innrømmet at hun var relativt nær bekjent av Kraby med en gang.

Kaller du det ikke en skandale at hun måtte bli sparket fra UDI?

Jens hadde ikke noe annet valg enn å be Osmundsen om å gå av, mediemaskineriet var satt i gang og hyklerne Hagen, Jensen og Sponheim var fast bestemt på å kverne på saken i det uendelig.

Regjeringen har sluppet unna altfor lett her. Statsministeren viste grov uforstand i tjenesten når han utnevnte til minister en person som regjeringen nettopp hadde hatt mistillit til pga. "problemer med å få frem sannheten". At utenriksministeren får opprettet en spesialstilling til konen til en venn er heller ikke akkurat helt kosher.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Robocoop skrev:

Husk forresten at dette er et ganske seriøst forum, at du er nylig registrert, og at du allerede har kommet med mange.....ganske barduse kommentarer.

Gammel nytt ?..registrering og ny bruker ?...genialt løsning

dette med åpen forum..(ytringsfrihet eller demokrati ?)tror heller at "Dere"..

får bare godt av å høre noe uttallelser som stikker dyp eller i det

minste provosere og berøre noe i Dere.

Om jeg er heldig for å ha fått oppholdstillatelse...??....i Noreg ?..det

er en felles resolusjon på FN som gir rett til flykninger og som Norge selv var med

på bearbeide i samarbeid med andre nasjoner.

Dere har integrering bare som pynt !!!...arrangerer flerekulturelle aktiviteter

og utlendinger får ikke lov til å være med fra starten av...bare på slutt

fasen hvor de(innvandrerne) blir framstilt som dekorasjon.

Dermed får Dere god samvitttighet..og føler seg rettferdige og fargerike....

puash..asj..sier jeg..hyklere og mobe gjeng.. !! !!

Seriøst forum ?...I'm DEAD Serious

Du er veldig sinna nå!?

Lenke til kommentar
Dama hadde ikke noe valg nå, bra at saken kom ut.

Typisk Chilener å støtte "the wrong side"..(Malvinas/Falklands)..er sikkert på hvis

hun(Manuela) hadde vært en streitt dame, så hadde De "Nordmene" greie å finne en

argument eller noe... slik at de kunne kvitte seg med henne.

Tro meg selv om du snakker flytende Norsk og har bodd har i Norge hele

ditt liv..så spører de deg "Trives du i Norge..??"..."Når flytter du tilbake..??"

Du blir aldri en av de...

Saludos !..

Veit ikke helt om det der var et forsøk på å stemple meg som en rasist, men jeg er faktisk medlem av Rød Ungdom og jeg har norske foreldre så du bomma ganske grovt der.
Lenke til kommentar

Detter er faktisk en av gangene jeg heier på Pencil Case sin provosering :p

Så mye tull som Tanpirke kommer med her skal man vell gjerne lete lenge etter. Tenkt på at du kanskje hjelper rasismen frem når du viser en slik rasistisk holdning mot nordmenn. Når man først er inne på fordommer og fremmedfrykt, innleggene dine er jo fylt med dem.

Lenke til kommentar

Han hadde også statsborgerskapet i orden. Ser du ingen betenkeligheter ved at sjefen for UDI ikke er norsk statsborger?

Det var da vitterlig ikke direktørstilling i UDI hun søkte på, men direktørstillingen i Integrerings- og mangfoldsdirektoratet! Meg bekjennt så var det ikke stilt noe krav i utlysningen om at søker måtte være rotnorsk ...

Lenke til kommentar

Det var da vitterlig ikke direktørstilling i UDI hun søkte på, men direktørstillingen i Integrerings- og mangfoldsdirektoratet! Meg bekjennt så var det ikke stilt noe krav i utlysningen om at søker måtte være rotnorsk ...

Ikke gjør deg dummere enn du er. Det var direktørstillingen i UDI du klagde på at hun ikke fikk tidligere og hun fikk den av den rødgrønne regjeringen i 2006.

Saker handler ikke om hun er "rotnorsk" eller ikke, men om at hun ikke hadde norsk statsborgerskap da hun satt som øverste sjef for å forvalte norsk imigrasjonspolitikk.

Lenke til kommentar

Ikke gjør deg dummere enn du er. Det var direktørstillingen i UDI du klagde på at hun ikke fikk tidligere og hun fikk den av den rødgrønne regjeringen i 2006.

Jeg har da aldels ikke klagd på noe som helst! Jeg nevnte bare at Erna Solberg også har begått dødssynden kameraderi uten at det førte til hennes fall, ikke engang rabalder, og at Osmundsen da var den som ble forbigått ... Og det var i IMDI, ikke UDI.

Endret av olsen
Lenke til kommentar
Hadde jeg vært i en posisjon som Manuela hadde jeg sjekket ganske grundig om bilen var ripefri før jeg stakk av.

Tull og tøys..bare flere argumenter

for å kvitte seg med den første

mørkhude representant i regjereingen.

Men det er greit å lyve og trekke

grensenen hvis det dreier seg om

hvite etniske Nordmenn...da er det

ingen som reagerer...Dere finner den

minste detalje til å rettferdigjøre

at hun må vekk..men det er rasisme

som står bak i det hele.

Alle politeker lyver og har

noe svineri i skogen.

Hilsen Noreg

Har fulgt med de fleste aviser og forum og du er en av de få som faktisk nevner rasime og ordet mørkhudet eller neger/sort eller hva du kaller det.

Har faktisk ikke sett att dette har vært nevnt overhode av noen som har kritisert denne yrkesløgner av en statsråd.

ikke har hun løyet for det Norske folk, hun har løyet for sin sjef statsministeren, sine kolleger, sine venner, forventet at de skulle lyve for å skjule henne selv, og ikke minst har hun måttet ha løyet for sin ektemann! ihvertfall hvis man skal legge tilgrunn Terje Omundsen,s forhåndsskrevet email til sine venner der han "varslet" om onde sterke krefter var igang mot sin kone.

Hvis han formodentlig viste att sin kone løy, ja det er han en like så lite ærbar hykler ( selv om han er hvit ) hvis hudfarge skulle ha noen betydning for deg, som det kan se ut som.

Min konklusjon er at en drittsekk og løgner er en drittsekk og løgner likefullt om han/hun er svart, hvit, gul, rød eller blå.

Dette gjelder også kjønn, alder, politisk tilhørenhet, bosted, språk, yrke og sivilstatus.

For meg er ingenting av ovennevnte formildedende, ei heller ikke att undskyldningen " andre lyver også" brukes, dette gir bare mere rom for avsky.

Din avsluttende "signatur" setter faktisk deg selv i DEN boks du prøver å trede ned over hodet på andre, nemlig fordomsfull.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Ser at mannen til fru Osmundsen sier at "dette hadde aldri skjedd hvis det var en nordmann". Tydeligvis en liten rasist, den rakkeren der... Jeg mener, han mener tydeligvis at hans egen kone ikke er nordmann, selv om hun har haste-statsborgerskap så hun kunne blir regjeringens innvandrerkort og greier!

Tror det ikke hadde blitt så mye hets rundt denne damen om hun ikke hadde vært Svart

:lol:

Hvor "svart" var Valla? Rød-Larsen?

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...