Mr.M Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Så du tror at embedsverket informerer om Manuelas forhold til andre i et formelt brev til en avis uten å ha sjekket fakta med Manuela. Om de bare dikter opp slikt så er det flere som bør gå. Kunne tenkt meg å lese selv hva det dreier seg om. Hvilken avis er det? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kunne tenkt meg å lese selv hva det dreier seg om. Hvilken avis er det? Husker ikke om journalisten kom fra VG, Aftenposten eller Dagbladet, men vi får sikkert lese om dette imorgen. Manuelas andre runde med kontrollkomiteen får vi antagelig høre mer om i media i minst en måned fremover. Det er enda ikke klart om resultatet blir det samme som forrige runde. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Syns også slike "hemmelige" nettverk blant dommere og advokater er en uting, minner meg faktisk om HIRDEN, dog ikke unghirden, det har disse damer for mange år på baken til. Hvilken AGENDA har ett slikt nettverk? Kan vi forvente at det blir levert rett og UHILDET justis fra slike? For egen del har jeg mine meninger, vil bare minne på alle de justismord som i ettertid har blitt avslørt, dog sannsynligvis i stor grad utført av MENN, men eventuelle feil blir ikke mere skånende fordi dommere og advokater er KVINNER. Har man da en ytterligere skjult STATSMAKT i statsapperatet? Og hvilke konsekvenser kan det ha for oss innbyggere? Kan personer som blir tiltalt og dømt stole på at det er STATSMAKTEN som dømmer dem og ikke denne skjulte HIRD? Endret 14. februar 2008 av ulfjoh01 Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Tror nok at hun må gå pga. urolighetene som har oppstått gitt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Om det går som sist så må Arbeiderpartiet opprette en høyt lønnet spesialstilling for henne før hun sier opp frivillig. Kan vanskelig se at hun kan bli lenge i stillingen. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg skjønte at noe slikt kom til å skje allerede da de gjorde Osmundsen, som tidligere hadde uttalt at hun ikke hadde noe ønske om å søke om norsk statsborgerskap, om til norsk statsborger med et hastevedtak som gikk langt utenfor det akseptable. De som ikke selv ønsker å være norske er ikke norske nok til å sitte i regjering. Og da får man folk som skal drive å opptre på fransk vis.. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 ulfjoh01: Er det ikkje snakk om private nettverk her? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Jens S. hadde Nils Arne Eggen takter under pressekonferansen. Tunga gikk ut og inn med jevne mellomrom. Han var ganske irritert. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 *snip* Og da får man folk som skal drive å opptre på fransk vis.. Kanskje hun har gitt Jens en "fransk" også? Men seriøst, er ikke hardkjøret mot henne litt overdrevet? Hun har etter det vi vet nå, informert i forkant av ansettelseprosessen, Jens & regjeringa om at hun var bekjent av det nye barneombudet. Det er det viktigste mener jeg. Hver gang Dagbladet, VG, etc. har dyttet en mikrofon opp i fjeset på henne, har hun gradvis tilkjennegitt diverse sammenkomster hun har møtt Ida Hjort Kraby, dette har da blitt vridd om til at hun hopper "fra skanse til skanse". Da lurer jeg; hvem her inne hadde greid på stående fot å redegjøre i detalj tidspunkter og persongalleri du har vært i samme sammenkomst som en gitt annen person, over en periode på 20 år? Mulig hun/barneombudet må gå av etterhvert uten at det var "nødvendig", rett og slett fordi hardkjøret & støyen fra media og storting liksom aldri tar slutt. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Jens kaller inn til ny konferanse 17:15. Han er irritert, ja! http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=502135 Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 ohh, hva er det nå da? Alltid ekkelt med bråbestemte pressekonferanser Dukket opp noe ufordelaktig nye punkter, eller kanskje hun trekker seg? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 At Jens har tungen hengende ut er vell kanskje ikke særlig interesant. Blir liksom så useriøs debatt og virker liksom da som om man har bestemt seg på forhånd. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 At Jens har tungen hengende ut er vell kanskje ikke særlig interesant. Blir liksom så useriøs debatt og virker liksom da som om man har bestemt seg på forhånd. øh...? Har aldri sett han sitte sånn før................... Jeg synes det er interessant, særlig nå som han tydeligvis har skiftet mening................ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 At Jens har tungen hengende ut er vell kanskje ikke særlig interesant. Blir liksom så useriøs debatt og virker liksom da som om man har bestemt seg på forhånd. Hva mener du? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Løy til Jens. Bedre kan det vel ikke sies. Hun har blitt spurt flere ganger om det var noe mer og har benektet det. Og for en ubehagelig stemmning som skapes med dette nettverket og mellommenn/kvinner som "refererer" under bordet at noen er en sterk søker. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Men seriøst, er ikke hardkjøret mot henne litt overdrevet? Det er jo ikke første gang hun er ute og farer med fusk... Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Men seriøst, er ikke hardkjøret mot henne litt overdrevet? Det er jo ikke første gang hun er ute og farer med fusk... Uansett har hun bevisst løyet. Hun har ikke bare gjort en dårlig jobb, og da kunne jeg være tilbøyelig med å si at kjøret har vært noe hardt - men ikke når hun lyver. Lenke til kommentar
foxtrott Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Men seriøst, er ikke hardkjøret mot henne litt overdrevet? Det er jo ikke første gang hun er ute og farer med fusk... Uansett har hun bevisst løyet. Hun har ikke bare gjort en dårlig jobb, og da kunne jeg være tilbøyelig med å si at kjøret har vært noe hardt - men ikke når hun lyver. Enig med deg dær... Det siste regjeringen trenger er en uærlig person i en så viktig posisjon.. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 De har en uærlig person i statsministerposisjon, og det er ille nok. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) De har en uærlig person i statsministerposisjon, og det er ille nok. Uærlige folk er det på hele tinget, det er ikke noe nytt. Ellers så er det vel forsåvidt greit at hun går av, selvom jeg egentlig ikke helt ser kjempeproblemet. Det at folk får jobber via bekjentskap er vel ikke noe nytt. Leste forøvrig et halvmorsomt sitat om noe lignende for et par dager siden: I Norge kalles det korrupsjon, i Europa kalles det nettverksbygging. Ser forøvrig at Carl I har vært ute med pisken: Hun har ikke skjønt noe av norsk politikk og hvordan det parlamentariske system fungerer, sier Hagen. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=502141 For meg virker det egentlig som hun har skjønt veldig mye... Endret 14. februar 2008 av String-Emil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå