Nexxi Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Faen ta Oslo! vurderer nesten ta turen ditt bare for å få med meg det. Skjeldet det skjer sånne spill ting i vårt land. huff huff __________________________________________________ GameCube på Colosseum Bor du i Oslo har du en unik mulighet i vente... Nå skal vi vise frem The Legend of Zelda: The Wind Waker, Metroid Prime, Super Monkey Ball 2 og Resident Evil Zero på storskjermen på Colosseum kino! Når? Lørdag 22. februar kl. 11:30. (Dørene åpner kl. 11:15) Pris: GRATIS Unsaco skal hovedsaklig ha en visning for pressen, men nå kan du også bli med hvis du vil! NB! Du må være over 13 og vær klar over at vi viser Resident Evil Zero... Kommer du? Send en mail til [email protected] og si navn/alder og hvem som kommer så skal vi melde deg på. Last ned en videoinvitasjon Alle fremmøtte deltar i trekningen av 1 stk. Game Boy Advance SP, 1 Burton Snowboard og produkter fra Umbro. NB! Det er begrenset med plass så vi må ha innmeldelsen innen fredag den 21 februar kl. 12:00! www.nintendo.no Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Gamer.no dekker dette eventet med 3 journalister, og kommer med full rapport til uka. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Yepp, genialt Ser vi frem til, vurderer å delta selv. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Bu-huuuuuuu!! Hvorfor alltid i Oslo! Jeg synes de burde ta en turnè rundt om i Norge. :wink: Quaker: Er du medlem av Nintendo Forumet? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg er der! Ikke ofte sånt skjer, nei. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 Bu-huuuuuuu!!Hvorfor alltid i Oslo! Jeg synes de burde ta en turnè rundt om i Norge. :wink: Quaker: Er du medlem av Nintendo Forumet? Nix, jeg er ikke medlem i noe nintendo forum, er bare aktiv på www.spillegal.no forumet. Lenke til kommentar
Karrisuppe Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Hadde vært rått hvis du fikk prøve å spille litt også Synd det ikke er en uke seinere.. da hadde jeg hatt lappen og mulighet til å ta en tur. Men men Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Bu-huuuuuuu!!Hvorfor alltid i Oslo! Jeg synes de burde ta en turnè rundt om i Norge. :wink: Quaker: Er du medlem av Nintendo Forumet? Nix, jeg er ikke medlem i noe nintendo forum, er bare aktiv på www.spillegal.no forumet. http://www.nintendo.no/forum/active.asp Join us! Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Kom nettop hjem. Dritkult. Synd ikke jeg fikk spilt smb2 da, hadde rocket alle sammen. ville ha gba sp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå