Devil123 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Noen som har litt teknisk info om en derbi x-race, mulig og laste opp ett bilde? MÅ vite hva avstanden på vobbelen skal være og gjerne litt annet, skal overalle mopeden min til helga da er det kjekt med litt info.. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Vobbelen, hva er "vobbelen"? Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Vobbelen, hva er "vobbelen"? den dingsen som passer på at motoren får nok bensin, ikke for mye ikke for lite, akuratt passe (Kall det hva du vil ,men han som skal hjelpe meg ba meg og finne mm av stand på en "Vobbel"...) Endret 12. februar 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Forgasser? Dyse? Vil han vite hvilken størrelse forgasseren er? Eller hvilken størrelse dysen har? Isåfall, hvilken årsmodell er sykkelen? Endret 12. februar 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
llalexll Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det heter dyse, og det har ikke noe med avstand å gjøre. Den skrues inn på bunnen av forgasseren. Størrelsen på dysa er 63-67. Altså størrelsen på hullet. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Forgasser? Dyse? Vil han vite hvilken størrelse forgasseren er? Eller hvilken størrelse dysen har? Isåfall, hvilken årsmodell er sykkelen? 2005 Det heter dyse, og det har ikke noe med avstand å gjøre. Den skrues inn på bunnen av forgasseren. Størrelsen på dysa er 63-67. Altså størrelsen på hullet. det er ikke dysa jeg tenker på...husker bare ikke hva den heter... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kan du finne ut hva det heter da? Vanskelig å hjelpe deg når vi ikke vet hva det er du trenger å vite. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Da må det være forgasser da, vetke hvor stor den er orginial, men rundt 17 mm kanskje Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Da må det være forgasser da, vetke hvor stor den er orginial, men rundt 17 mm kanskje takk Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Da må det være forgasser da, vetke hvor stor den er orginial, men rundt 17 mm kanskje takk det var det ja? vobbel faktisk, har jeg aldri hørt før Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Da må det være forgasser da, vetke hvor stor den er orginial, men rundt 17 mm kanskje takk det var det ja? vobbel faktisk, har jeg aldri hørt før ække min skyld at nabon driver vrang lære^^ Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 haha sant nok men er ikke sikker på at det er 17 mm gasser, bare en pekepinn, ligger vel rundt i de størrelsene der orginialt tror jeg, Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Vobbel.. Han mener sikkert flottøren Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Vobbel.. Han mener sikkert flottøren Kan du forklare litt dypere? tror du kan være inne på noe... En annen ting i samme slengen, hvor sitter plomba på gasswiren? regner med at det er en der? Endret 14. februar 2008 av Devil123 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Kan du forklare litt dypere? tror du kan være inne på noe...En annen ting i samme slengen, hvor sitter plomba på gasswiren? regner med at det er en der? Flottøren er den hvite, store "plastboksen". Når kammeret er fullt med bensin skal den flyte opp og hindre at det kommer mer. Det gjør den med den lille skruen eller nåla (kall det hva du vil) som sitter fast på flottøren og som går opp i hullet til bensintilførselen fra tanken. Det er ingen plombe på gasswiren. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Kan du forklare litt dypere? tror du kan være inne på noe...En annen ting i samme slengen, hvor sitter plomba på gasswiren? regner med at det er en der? Flottøren er den hvite, store "plastboksen". Når kammeret er fullt med bensin skal den flyte opp og hindre at det kommer mer. Det gjør den med den lille skruen eller nåla (kall det hva du vil) som sitter fast på flottøren og som går opp i hullet til bensintilførselen fra tanken. Det er ingen plombe på gasswiren. JAAA!!! ENDELIG EN SOM SKJØNNER HVA JEG BABLER OM:D:D:D:D skal det være en bestemt mm avstand på den plastikk boksen?:S Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Nei bare den passer skal det gå bra. Så sant du har på den lille skruen eller hva den nå kalles. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå