Gå til innhold

[LØST] Hjelp! Alt blir "større" i vista...

Anbefalte innlegg

Ok, jeg har et stort problem her, bokstavlig talt ( litt dårlig ordspill fra meg der). Det som er problemet er at alt på en måte har blitt større. Litt vanskelig å forklare men alt, altså alt som man kan se på skjermen er blitt veldig stort nå. For å gi et eksempel på hva som skjer så hvis jeg setter skrivebords ikonene på "large" så dekker de hele skjermen og vel så det ( 19 stykker). Så jeg må sette de til "Classic icons" noe som da blir på størelse med mellomstore ikoner. Forrige gang når jeg skrudde på PC-en merket jeg at alt var blitt større men trodde/håpte at det skulle fikse seg neste gang men nå har det blit altså dobbelt så stort som sist gang. Dette er velsig irriterende fordi jeg f.eks kan bare se en post av gangen her inne osv. På Innternett sider og sånt så er skriften like stor som vanlig men det innternett browseren er diger. Den lille logoen men windows merket nede til venstre er på samme størelse som w i HW logoen på HW.no.

Spørr hvis dere ikke forstår fro jeg vet jeg ikke er så flink til å forklare ting.

Evig takknemelig for svar :)

Endret av Eivicious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligvis bare skjermoppløsningen som har blitt endret. Høyreklikk på skrivebordet og gå til Tilpass - Skjerminnstillinger. Under Oppløsning dra markøren mot høyre og klikk ok.

Endret av elo_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...