Steelgob Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Prøver og streame musikk fra PC-en til xboxen men jeg får ikke spilt av filene, noen som vet hvorfor? Endret 13. februar 2008 av Steelgob Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er ingen som kan hjelpe deg litt om du ikkje spesiferer litt kva det gjeld! Det kan jo vere alt frå at ikkje leidningen er i til at brannmuren blokkerer! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Bruker du WMP/TVersity/Orb? Er filene i MP3-format? Hvordan har du koblet Xboxen mot PC-en? Har du kontakt med PC-en i det hele tatt? Du må komme med mer detaljer for at vi kan hjelpe deg på veg. Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) har koblet den via routeren, trådløs fra PC-en og wired fra xboxen. Finner filene ol. men får ikke spilt de av, de fleste er mp3 filer.. Sitter på skolen akkurat nå så husker ikke hva det står på error jeg får.. Btw, hvis du leser det jeg sa først står det så godt som at jeg har kontakt... Edit: bruker ingen av tingene kjeksmestern nevnte.. Endret 13. februar 2008 av Steelgob Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Opplever akkurat det samme problemet. Får spilt av filene i Media Center, men ikke streaming ellers. Birger Lenke til kommentar
reKa:P Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 har du testet å gå inn på wmp, derettet høyreklikke på library og velg mediasharing. Dersom det står at xbox360 er allowed skal det funke. deg gjør det hvertfall for meg. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gjennom Windows Vista, skal du bruke Media Center, ikke Windows Media Player. Birger Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Kan slenge inn et spørsmål her jeg også: Fungerer det å koble til Ipod touch til X360 for så å lytte på musikken på xbox'en? Har lastet ned den audio pakken som trengs og slikt, men alt jeg får opp når jeg kobler til er bildene på ipod'en. Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeh har i alle fall koblet ipod nano til boxen og hørt musikk. Kan vel umulig være noe værre men en touch, uten at jeg kjenner til den. Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Ser ut som dere ikke helt forstår problemet.. streaming og alt funker, men ved siden av sangen er det en rød ring med / over.. Har tatt allowed på xboxen inne på wmp også.. Så problemet ligger i filene..Noen type musikk filer som ikke funker? De fleste/alle er Mp3 og jeg bruker XP Edit: Bruker WMP(tenkte feil:P) Endret 13. februar 2008 av Steelgob Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Opplever selv den røde ringen. Usikker på hvordan man løser det. Birger Lenke til kommentar
Steelgob Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Noen som vet hvordan jeg fikser dette? Takker for alle gode svar =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå