aksjetrading Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei. Om noen har sett fine portretter tatt av proffe fotografer, vil man lett legge merke til bakgrunnenene som er veldig fine, og varierte. Selvsagt kan jeg åpne lommeboken, og kjøpe dem, men det finnes en enklere løsning tenkte jeg. :-) Photoshop! Prøvde å lage noen med clouds funsjonen, og ble rimelig fornøyd, men skulle gjerne hatt noen linker til steder eg kan laste ned fine backdrops digitalt. Noen som har noe for hånden? Google har eg prøvd, men var så mye grums og dritt der, at jeg til slutt ga opp Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Etter det jeg har sett så er det jo bare et grått tøystoff med noe diverse hvite skyaktige mønstre på.. Kan da vel ikke være så vanskelig og heller ikke så dyrt å lage selv Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Etter det jeg har sett så er det jo bare et grått tøystoff med noe diverse hvite skyaktige mønstre på.. Kan da vel ikke være så vanskelig og heller ikke så dyrt å lage selv hei, tror du har lest mitt innlegg feil. Snakker ikkje om å lage dem for hånd, men digitalt. Eller aller helst laste dem ned ferdig Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Etter det jeg har sett så er det jo bare et grått tøystoff med noe diverse hvite skyaktige mønstre på.. Kan da vel ikke være så vanskelig og heller ikke så dyrt å lage selv hei, tror du har lest mitt innlegg feil. Snakker ikkje om å lage dem for hånd, men digitalt. Eller aller helst laste dem ned ferdig Ok, men da beklager jeg Lenke til kommentar
cmi Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Leste en tråd på et annet forum for ikke så lenge siden om nettopp dette med digitale bakgrunner, skal se om jeg kan finne den igjen, dog var det ingen fine der. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 Leste en tråd på et annet forum for ikke så lenge siden om nettopp dette med digitale bakgrunner, skal se om jeg kan finne den igjen, dog var det ingen fine der. setter pris på om du finner noe, nettet eller mine søkeferdigheten strekker ikkje til lengre :-) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hva med et sengetrekk? Lenke til kommentar
cmi Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Var det ikke snakk om digitale bakgrunner, søker fortsatt Fant noen: http://forums.dpreview.com/forums/readflat...thread=25280757 Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 Hva med et sengetrekk? les tråden en gang til :-) Dreier seg ikkje om sengetrekk her Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Vet hva du mener, men naturen har mange fine bakgrunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå