Thor. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg har en merkelig hvit firkant oppe til venstre på skrivebordet. Denne reagerer ikke på høyre, midt, venstre eller scroll og kan ikke flyttes på. Den er ikke i veien men hvorfor er den der og hvordan fjerner jeg den? Endret 13. februar 2008 av Thor. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har en merkelig hvit firkant oppe til venstre på skrivebordet. Denne reagerer ikke på høyre, midt, venstre eller scroll og kan ikke flyttes på. Den er ikke i veien men hvorfor er den der og hvordan fjerner jeg den? Prøvd å bytte bakgrunn? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Samme greia Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 må sjekke om du har noen ukjente prosesser som er aktive da Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har ganske så dårlig peil akkurat nå for jeg byttet til et gammelt ati radeon kort så jeg har lite kontroll der. Jeg kjører nanoscan nå og avg er på vei siden maskinen ble formatert for to dager siden. Til venstre er sortert eller navn til høyre er mengde ram forbruk Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ser ut som det hører til Ati Catalyst-programvaren: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=909254 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Jasså? Da får den ligger der da Men hvorfor må ati driverne være slik? Det er litt unødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå