Jaudu Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har Xbox live 3months, For å få sakt det så har aldri min xbox 360 vært chippa eller åpnet på noe som helst vis. jeg kommer inn på xbox live menyen, og jeg får utfordra. Hvergang jeg lager min egen match og skal spille med mine friends, da går det ikke ann og trykke på invite to game på dems profil, noen som vet hva som er feilen? litt plagsomt, for dette var hovedgrunnen til at jeg kjøpte xbox live, for nemlig og spille mot venna mine :S Takker for all slags hjelp. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hvis du lager Ranked Match (om det går an i GH3), så får du ikke invitert folk. Må være Player Match (aka Unranked Match). Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Lager player match: Private match, går fortsatt ikke Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har du open NAT? Sjekk under Network Settings i System-bladet til høyre i dashboardet, velg Test Connection. Høres litt rart ut at du ikke får invite i det hele tatt da Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 kan lage matcher og få folk på nettet til å joine, og jeg kan joine game på nettet og, men kan bare ikke Invite friends :S Merkelig, men jeg skal teste det du sa. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hmmm... Har det noe med Family Settings å gjøre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå