dannyd2007 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Skal kjøpe denne scooteren fra www.trendimport.no Noen muligheter for trim? og i tilfelle hva? Effektpotte en mulighet? hvor får man tak i det? Noen andre muligheter? =) Lenke til kommentar
Kentaa Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Hei, vurderer og kjøpe meg en slik jeg og. Er den bra, og selgerne sier de er lett og trime? Hva er toppfarten på din ;P? Lurer selv på hvordan jeg skal trime den så kan noen andre hjelpe oss;O? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Nei, trimming på en slik Scooter gir ikke mye resultat. Vel, du kan jo prøve å trimme den, men den vil ikke gå spesielt mye bedre pga at den er daukjørt 4-takter som sikkert kommer opp i 40km/t på flata. Og hvis jeg skal anbefale deg noe, kjøp deg et mye mer kjent merke. Ikke gå for jalla-kina greier. Kjøp deg heller en brukt Peugeot Speedfight, Gilera Runner SP, Honda SFX. Disse har gode trimmuliheter og går bra orginalt. Konklusjon; ikke kjøp 4-takter moped/scooter. Endret 19. februar 2008 av Thewiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg