kake_fisk Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hvor får man tak i Visual Express 2008? Jeg er på http://www.microsoft.com/express/download/ , men den eneste linken til Visual Express er offline instalasjon, da får du bare iso fil som du må brenne på dvd plate... I online innstalasjonene kan man velge mellom fire programmer, ingen av dem er express 2008. Noen som vet hvor jeg kan laste ned Visual Express 2008? Edit: Du kan se på filem her: http://www.microsoft.com/express/samples/GameCreators/ var det c++ jeg skulle laste ned? Endret 12. februar 2008 av kake_fisk Lenke til kommentar
kzn Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Den nederste som heter bare "visual express" der er en samlepakke med de 4 utgavene som ligger ovenfor som web install. edit: ser ut som det er C++ express du bør laste ned ja Endret 12. februar 2008 av kzn Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 ja fant det ut når jeg skrudde på kyden men takk alikavell Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Visual C# Express vel Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 egentlig, ikke fordi jeg trengte c++ til å bruke gdk(game developement kit), men det tok veldig mye plass så skal kanskje skifte til c# men er ikke sikker... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Den eneste linken til Visual Express er offline instalasjon, da får du bare iso fil som du må brenne på dvd plate... Angående det kan du bruke en av disse programmene til og løse det: PowerISO, Daemon Tools og Magic ISO til og løse det problemet Endret 13. februar 2008 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå