jarpol Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hallo.. Er 17 år gammel og går VG2 under kunnskapsløftet. Har i år valfag; Matte R1, Bi1, Fy1 og IT 1. Kommer til å ta dette videre, med unntak av biologi, til neste år også. Som mange andre sliter jeg med å velge et passende yrke for meg ( selv etter å ha tatt samtlige karriere og interessetester på internett ). Har vært hos rådgiver, men han var jo totalt ubrukelig. Er interessert i realfag og har derfor lenge tenkt på ingeniøryrket ( må innrømme at det kanskje er pengene som frister, er dessverre en grådig faen). Er også svært interessert i teknologi og hvordan ting fungerer. Problemet nå er at jeg er gårdsgutt og liker fysisk arbeid. Etter å ha lest noen titalls tråder om div ingeniøryrker ser jeg at dette kan bli et problem. Råd, erfaringer (og gjerne en og annen mirakeltest som kan gi meg svaret på alt ) vil bli satt stor pris på. Eventuelle skrivefeil får dere leve med, pga. noe dårlig tid mvh meg Endret 12. februar 2008 av jarpol Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 www.umb.no Universitetet for Miljø- og Biovitenskap. Kanskje ta en utdanning innen landbruk der? Lenke til kommentar
jarpol Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Er jo en fin tanke det, men kan dette være lønnsomt? Penger er som sagt en viktig motivasjon. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hvis det er et must å bli møkkete på hendene, og kommer fra en gård, så passer det vel fint. Lønnsomheten vet jeg lite om Endret 12. februar 2008 av gonjimann Lenke til kommentar
jarpol Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Verdt å tenke på Takk for svar=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå