Gå til innhold

Klarer PSU å drive dette ?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har nettop kjøpt meg en liten oppgradering til pcen min.

Mn det jeg lurer på er om min PSU på 420w klarer å drive dette..?

Det er en 420 w tagan PSU.

Har kjøpt:

Hovedkort:

ECS Elitegroup AMD690GM-M2, AMD 690G+SB600, DVI, PCI-E, AM2, mATX

Skjermkort:

POWERCOLOR Radeon HD 2600 XT 256MB GDDR4 , PCI-Express, 2xDVI/ HDMI, 800/ 2200Mhz

CPU :

AMD Athlon 64 X2 5000+ 2.6GHz Black Edition AM2 2x512kB/ Vifte:ZALMAN CNPS8000 Slim CPU-Kjøler for Intel S-775, AMD S-754/ 939/ 940/ AM2

RAM

:CORSAIR TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched 800Mhz

harddisk :

Ein gammel 80 Gb (husker ikke merke..)

Vifter i pcen = 2 x 120mm 3x 80 mm.

post-91081-1202849967_thumb.jpg

Endret av marsvo666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

et tips, du bør lese igennom innlegget ditt føre du poster det. jeg måtte lese settningen flere ganger og er fremdeles ikke sikker på hva du mente.

men nyere hovedkort har 24pin kontakt. det skal funke fint med 20 pin på kabelen. P4 og P8 er det samme, bare forskjellig antall pinner. nyere hk har 8, eldre og/eller rimeligere modeller har 4.

du må ikke ha nyaktig slik som hk krever. bare vær obs på at overklokking kan føre til ustabilitet når du har en "redusert" psu, om du forstår.

uansett, du skal ikke behøve ny psu, den du har er god nok så lenge du ikke skal overklokke.

Lenke til kommentar
et tips, du bør lese igennom innlegget ditt føre du poster det. jeg måtte lese settningen flere ganger og er fremdeles ikke sikker på hva du mente.

men nyere hovedkort har 24pin kontakt. det skal funke fint med 20 pin på kabelen. P4 og P8 er det samme, bare forskjellig antall pinner. nyere hk har 8, eldre og/eller rimeligere modeller har 4.

du må ikke ha nyaktig slik som hk krever. bare vær obs på at overklokking kan føre til ustabilitet når du har en "redusert" psu, om du forstår.

uansett, du skal ikke behøve ny psu, den du har er god nok så lenge du ikke skal overklokke.

Okey takker får hjelpen Spirre ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...