Programvare Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Argument mot å bruke ninjaer er jo at de som skal skaffe disse ninjaene må jo bruke haugevis med ressurser for å skaffe, eller hyre én topptrent ninja til hvert fly i verden. Det vil bli dyrt og da vil flybillettene mest sannsynlig bli dyrere også. Det er noe kundene ikke liker. Lenke til kommentar
freke Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Vel, et vektig argument mot bruk av ninjaer kan jo være Wham sangen "Last Christmas". Bakgrunn Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror du hadde hatt en annen innstilling om det var danskene som fremmet forslaget:) Korrekt. Danskene fremmer færre latterlige forslag. De er et mindre latterlig folk. Så det skulle da bare mangle. Men det er ikke slik at jeg hater Amerika, bare amerikanere (haha). Det verste er at jeg ikke aner om du kødder eller er seriøs her. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Vel, et vektig argument mot bruk av ninjaer kan jo være Wham sangen "Last Christmas".Bakgrunn Her blir det selvfølgelig nødvendig å få slike sanger som er listet opp ut av verden. Et godt tiltak for å stoppe omsetningen av flere av sangene på lista der, ville vært å reformatert hjernene til dagens 5. klassinger. Argument mot å bruke ninjaer er jo at de som skal skaffe disse ninjaene må jo bruke haugevis med ressurser for å skaffe, eller hyre én topptrent ninja til hvert fly i verden. Det vil bli dyrt og da vil flybillettene mest sannsynlig bli dyrere også. Det er noe kundene ikke liker. Som jeg allerede har nevnt, har ikke ninjaer det samme forholdet til penger som det vi har. Vi kan for eksempel tilby dem å bosette seg i den norske fjellheimen fordi det er stille og rolig der og ideelt for meditasjon. Jeg fant nå ut at ninjaer kan ha samme problemet som jediene har. Da tenker jeg på punkt 3 som jeg har listet opp tidligere. For å finne ut om en ninja er god eller ond vil jeg anbefale at de går gjennom denne testen først. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Japanere reiser ikke i flokk, ninjaen ville bli avslørt! Ninjaer reiser i flokk hver dag. Dette er mange ikke klare over, inkludert deg, noe som tyder på at de bruker en god kamuflasje. Du har sikkert sett disse bussene som reiser rundt i hele verden og stopper omkring ett kvarter på alle severdige ting de kommer over. Ninjaene er utkledd i moderne klær og bærer med seg kameraer. Du har kanskje lagt merke til at disse japanerene alltid får noen andre til å ta bilder for dem, noe som tyder på at de ikke vet hvordan man bruker et kamera. Red: Sorry for dobbel. Trodde de skulle slå seg sammen. Endret 12. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ninjaer eller hestepølser. Denne tråden beveger seg mot en sikker død, og en umerket grav i forumhelvetes mest obskure intethet. Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Sist jeg sjekket sluttet begrepet ninja å være automatisk morsomt i 2005? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Sist jeg sjekket sluttet begrepet ninja å være automatisk morsomt i 2005? Kan virke som om noen hønsehjerner sitter fast i det årstallet ... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Sist jeg sjekket sluttet begrepet ninja å være automatisk morsomt i 2005? Da må du ha misforstått. Ninja har aldri vært morsomt, det er tøft. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Det som ikke er morsomt er folk som ikke klarer å ta folk seriøst. Som er kilt fast i sitt eget synspunkt og ikke klarer å se ting fra andres vinkel. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 En ninja kommer til å ta deg Underpants, for denne misbruken du presenterer. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) En ninja kommer til å ta deg Underpants, for denne misbruken du presenterer. Hvorfor kommer pencilcase og gjør at tråden sklir ut? Tilbake on-topic nå. Endret 12. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Lost thread is lost. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ok, da erklerer jeg meg selv for outa' here. Snakkes. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Moderator tenkte han skulle rydde opp i denne tråden. Men etter en rask gjennomgang skjønner jeg at den var dødsdømt nesten fra starten, nærmere bestemt fra det øyeblikk noen foreslo bruk av ninjaer som vakter på flyene. Med påfølgende spamming når andre valgte å holde seg on topic. Dette er ikke OT-Baren. Diskusjoner her i Politikk og samfunn forventes å være noenlunde seriøse. Trådstarters spørsmål var om forslaget om væpnede vakter er paranoid eller bedre enn å være naiv. Dere skulle holdt dere til det. Hvilket ikke betyr at det er forbudt å diskutere alternative løsninger, men hold dem saklige. Videre er her eksempler på at folk tar mannen i stedet for ballen. Det vil vi heller ikke ha noe av. Personangrep fører til reaksjoner. Tråden stenges. Trådstarter må gjerne starte en ny tråd om samme emne, så får vi se om folk kan holde seg i skinnet. Eventuelt kan jeg vurdere en masseopprydning når jeg får tid senere på dagen og åpne den igjen da. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg