LibFri Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Emnetittelen sier det meste, og man kan lese mer i denne artikkelen. Hva syns du om dette? Er dette å være paranoid? Er det bedre enn å være naiv? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Så alt en terrorist trenger å gjøre nå er å slå ned en væpnet vakt så har de våpen.... ..meget dårlig idee...meeeeeeeget dårlig. AKIRA Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Dette er bortkastede penger. Sikkerhet på flyplasser er jeg for. Terrorister kan riktignok drepe like mange ved å skyte villt rundt seg på et kjøpesenter, men det har ikke den samme visuelle effekten som når du styrter et fly inn i en bygning. Enig med AKIRA. Skkerheten her blir ikke bedret, snarere tvert imot! Endret 12. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det er en dårlig idé. Som AKIRAx24 har sagt blir det lettere å skaffe seg våpen. Ville heller brukt nijaer eller noe til vakter ettersom de fint kan ta ned en terrorist uten våpen. Endret 12. februar 2008 av Underpants Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Så alt en terrorist trenger å gjøre nå er å slå ned en væpnet vakt så har de våpen.... ..meget dårlig idee...meeeeeeeget dårlig. AKIRA Dette er jo trenede vakter, skal vel mer til enn å bare ''slå dem ned''. Tror du ikke det har en avskrekkende effekt? Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Nei, dyrt og ueffektivt. Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Dette er bortkastede penger. Sikkerhet på flyplasser er jeg for. Terrorister kan riktignok drepe like mange ved å skyte villt rundt seg på et kjøpesenter, men det har ikke den samme visuelle effekten som når du styrter et fly inn i en bygning. Enig med AKIRA. Skkerheten her blir ikke bedret, snarere tvert imot! Hvorfor på flyplassen og ikke på selve flyene? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen som støtter mitt forslag med ninjaer? En ninja er god nok til å utnytte den lille plassen det er på et fly og trenger ikke bruke våpen. Man trenger maks en ninja på hvert fly. De væpnede vaktene kan holde seg på flyplassen. Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Dette er bortkastede penger. Sikkerhet på flyplasser er jeg for. Terrorister kan riktignok drepe like mange ved å skyte villt rundt seg på et kjøpesenter, men det har ikke den samme visuelle effekten som når du styrter et fly inn i en bygning. Enig med AKIRA. Skkerheten her blir ikke bedret, snarere tvert imot! Hvorfor på flyplassen og ikke på selve flyene? Man går gjennom sikkerhetskontrollen får å komme seg på flyet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen som støtter mitt forslag med ninjaer? En ninja er god nok til å utnytte den lille plassen det er på et fly og trenger ikke bruke våpen. Man trenger maks en ninja på hvert fly. De væpnede vaktene kan holde seg på flyplassen. Ja, de vil jo egne seg spesielt godt på småflyene til Widerøe ... Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Man går gjennom sikkerhetskontrollen får å komme seg på flyet. Men det har jo vist seg før at folk får med seg ymse gjenstander ombord på flyene uansett. Lenke til kommentar
freke Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Emnetittelen sier det meste, og man kan lese mer i denne artikkelen. Hva syns du om dette? Er dette å være paranoid? Er det bedre enn å være naiv? Nok et latterlig påfunn i en lang rekke latterlige påfunn fra en latterlig nasjon. Men dette er grunnen til at jeg flyr så lite som overhodet mulig. 8 timer på gardermoen for å sjekke inn. Tannpastaen inndratt fordi McGyver visst kan lage atombomber av tannpasta og en binders (som så klart også blir tatt fra deg). Nå også med soldater med maskingevær i alle hjørner. Blir koselig detta. NSB Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Hva hjelper det da å flytte detektoren inn i flyet? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Flott å få litt amerikahat inn fra forumets fremste amerikahater. Stå på, så kanskje du finner en meningsfelle en gang Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Hva hjelper det da å flytte detektoren inn i flyet? Man flytter ikke noe som helst, men setter ut en bevæpnet vakt ekstra i sivil. Jeg støtter forslaget fullt ut og tror dette kan virke preventivt på evt. terrorangrep. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen som støtter mitt forslag med ninjaer? En ninja er god nok til å utnytte den lille plassen det er på et fly og trenger ikke bruke våpen. Man trenger maks en ninja på hvert fly. De væpnede vaktene kan holde seg på flyplassen. Mer økonomisk om en av flyvertinnene var catwoman. Ninjaene som holder på å dag bruker våpen av forskjellig slag, dessuten tror jeg neppe ninja i utgangspunktet er veldig bra. Poenget med ninjaer er jo at de angriper uten å bli oppdaget. Jeg mener dette er å være paranoid. Om man klarer å lage en bombe av veske som ser ut som 250ml vann, klarer man sikkert mye annet lurt. Å ha en væpnet vakt på flyet gjør flyturen dyrere, og ikke minst veldig unødvenig. Lenke til kommentar
LibFri Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Emnetittelen sier det meste, og man kan lese mer i denne artikkelen. Hva syns du om dette? Er dette å være paranoid? Er det bedre enn å være naiv? Nok et latterlig påfunn i en lang rekke latterlige påfunn fra en latterlig nasjon. Men dette er grunnen til at jeg flyr så lite som overhodet mulig. 8 timer på gardermoen for å sjekke inn. Tannpastaen inndratt fordi McGyver visst kan lage atombomber av tannpasta og en binders (som så klart også blir tatt fra deg). Nå også med soldater med maskingevær i alle hjørner. Blir koselig detta. NSB Jeg tror du hadde hatt en annen innstilling om det var danskene som fremmet forslaget:) Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 er heller for ubevæpna vakter i så fall! Lenke til kommentar
freke Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg tror du hadde hatt en annen innstilling om det var danskene som fremmet forslaget:) Korrekt. Danskene fremmer færre latterlige forslag. De er et mindre latterlig folk. Så det skulle da bare mangle. Men det er ikke slik at jeg hater Amerika, bare amerikanere (haha). Lenke til kommentar
Ockham Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Nok et latterlig påfunn i en lang rekke latterlige påfunn fra en latterlig nasjon. Men dette er grunnen til at jeg flyr så lite som overhodet mulig. 8 timer på gardermoen for å sjekke inn. Tannpastaen inndratt fordi McGyver visst kan lage atombomber av tannpasta og en binders (som så klart også blir tatt fra deg). Nå også med soldater med maskingevær i alle hjørner. Blir koselig detta. NSB Latterlig av deg at du presterer å ikke ta ut tannpastaen før du kommer til sikkerhetskontrollen, så sparer du tid for både deg selv og andre reisende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg