kensund Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei! Kan noen hjelpe meg å finne en telefon med støtte for ekstern antenne? En kunde av meg skal bruke mobilen som modem til PC, men den telefonen hun har idag (nokia 6210(tror jeg)) fungerer ikke i Vista.. Har dere noen forslag på nye telefoner som støtter ekstern antenne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei! Kan noen hjelpe meg å finne en telefon med støtte for ekstern antenne? En kunde av meg skal bruke mobilen som modem til PC, men den telefonen hun har idag (nokia 6210(tror jeg)) fungerer ikke i Vista.. Har dere noen forslag på nye telefoner som støtter ekstern antenne? De aller fleste (i hvert fall mange av de dyre)SonyEricsson-modellene har uttak på baksiden. Det er ofte godt skjult under et deksel på størrelse med et hullemaskinhull. Clas Ohlson leverer plugg og kabel som passer. Lenke til kommentar
kensund Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hmm Min k550 har ikke ett slikt hull, men nå er vel den i den rimelige klassen. Har du noen eksempler på noen telefoner? Og kanskje Nokia? kunden er vant med Nokia. Clas Ohlson har vi ikke på Svalbard, men ting er ikke umulig å skaffe Takk for hjelp så langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hmm Min k550 har ikke ett slikt hull, men nå er vel den i den rimelige klassen. Har du noen eksempler på noen telefoner? Og kanskje Nokia? kunden er vant med Nokia. Clas Ohlson har vi ikke på Svalbard, men ting er ikke umulig å skaffe Takk for hjelp så langt. Nei, jeg kan heller ikke finne noen tilkopling når jeg ser på bilder på SEs hjemmeside. Dessverre kjenner jeg ikke Nokias telefoner særlig godt, men det er kanskje mulig å finne ut noe gjennom å studere bilder på nett. Lenke til kommentar
kensund Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Hmm jeg har enda ikke funnet en telefon (bortsett fra en dyr smartphone) Ingen forhandlere som kunne tatt en sjekk for meg? Jeg holder til på Svalbard - så mobilbutikker er litt langt unna. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Kan ikke huske å ha sett slike antenne kontaker på flere år. Tror ikke så mange av dagens telefoner kommer med det. Men har sett en annen type man får kjøpt, en form for "hette" man setter på toppen av telefonen, og kobler på en ekstern antenne for å få bedre signal, hvor bra de virker er jeg ikke sikker på men. - EDIT:leif Endret 21. februar 2008 av jadz Lenke til kommentar
Sebaldus Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Løfter denne...finnes det moderne telefoner med uttak for ekstern antenne? Hvis ikke må jeg få meg en gammel telefon som jeg kan sette sim over i når jeg beveger meg utenfor dekning. Dette skal brukes i hovedsak til data så støtte for Edge blir et krav. Om det i tillegg er en solid mobil hjelper det veldig. Så: noen som husker en mobil med støtte for edge og med uttak for ekstern antenne? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Løfter denne enda en gang. Trenger en slik telefon jeg også. Lenke til kommentar
MasterS Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 K800i og K810i har i hvertfall denne muligheten. Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 sony ericsson k810, sonim xp1 er vel de jeg kommer på som er på markedet idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå