geeman Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei og hå, visste ikke helt hvor jeg skulle skrive dette, men jaja. Uansett, her er problemt, når jeg skal se en film på internett, og jeg gjerne vil ha stor skjerm, så begynner det å ''hakke'' som bare det, f.eks hvis jeg tar stor skjerm på youtube. Dette skjer ikke når jeg ser filmene med liten skjerm. Hvis noen skjønner problemet og kanskje vet svaret, så hadde det vært bra om du hadde sagt det til meg ^^. Vi snakkes. Mvh, Geeman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tror dette mest er et problem i flash-programmeringen i avspilleren de bruker på youtube, mer enn maskinen din. Dette har jeg nemmelig sett selv. Det virker som at fullscreening av videoen i denne flash avspilleren bruker drastisk mer systemressurser (hovedsakelig CPU) enn liten bilde gjør. Så, om du har en litt gammel maskin så kan det godt være at å fullscreene rett og slett blir litt mye kanskje. Dette er bare basert på egne erfaringer fra andre maskiner enn mine primære. Det er fint mulig jeg tar feil på noe punkt. -Stigma Lenke til kommentar
geeman Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Takk for tipset, men tror nemlig ikke det med youtube er problemet, heller ikke PC-en min (Den er ganske ny). Den såkalte ''hakkingen'' er ikke bare på youtube, men også på filefront bare for å gi et annet eksempel. Endret 13. februar 2008 av geeman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå