Gå til innhold

Vurderer SE W580i eller W910i - erfaringer?

Marvil

Anbefalte innlegg

Etter å ha kassert ideen om S500i pga dårlige erfaringer, vurderer jeg nå W580i eller W910i..

Noen erfaringer med disse? Er det verdt å svi av 1000kr ekstra på W910ien?

---------------------------

Vurderer å bytte telefon, og liker godt SE S500i i sort utførelse..

Derimot får jeg høre at jeg bør styre unna av mange, blant annet pga knapper som knekker og dårlig slidefunksjon.. Andre derimot elsker telefonen..

Noen som har erfaring med denne?

Regner med at å få ordnet ting på garanti går greit, men om det ikke byttes ut med noe bedre, så er det jo bortkastet..

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min i snart ett år nå, og er godt fornøyd.

Lekker design, og litt annerledes enn mange telefoner. Så og si uten slark i skyvemekanismen, noe som er overraskende bra hvis du har hatt klapptelefon fra SE.

Lyseeffekten på siden begynte å leve sitt eget liv ganske fort, og er den helt strømtom kan den være lei å få igang med en gang, etter tilkobling av lader. Nesten alle knappene har knukket(ikke navigasjons-tastene). Og MC-leseren tok kvelden igår, men det var nok etter at jeg mistet den for ørtende gang i bakken.

Har hørt flere som har hatt bare tull med sine. Er nok ikke av de beste SE har produsert når det gjelder levetid og kvalitet dessverre...

Lenke til kommentar

Da er nok S500i uaktuell ja..

Nå står det mellom W580i og W910i, noen som har noen store bakdeler med disse to..?

Er det verdt å bruke 1000kr ekstra på W910i?

Edit; Ser nå at W580i er rammet av samme problem med knapper som knekker som S500i..?

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

På de telefonene som selges nå skal problemet med tastene som knekker være fiksa.

W910i har større skjerm, mer minne, tøffere design (etter min mening), 3G og HSDPA (hvis dette er viktig for deg, ny mediemeny og forbedret walkman software. I tillegg synes jeg skyvemekanismen er bedre på W910i.

Bevegelsessensoren kan også brukes til mer enn på W580i. Kameraet er vel så og si likt på begge telefonene. Og det er vel det eneste negative med W910i kanskje?

Jeg har prøvd begge og jeg mener det er verdt å gi litt ekstra for en W910i.

Men trenger du ikke de fordelene som W910i har så bør du nok kanskje gå for W580i.

Uansett er begge telefonene gode. :)

Lenke til kommentar

hei, har nå hatt W580i telefonen i 7-8mnd og det er nå 3 gang knappene knekker. Forrige gang det skjedde sa de at de hadde fått inn et nytt parti med kanpper som ikke skulle knekke. Det tok riktig nok litt lenger tid før det skjedde mellom 2 og 3 gang nå, men det knekker like fullt. Anbefaler ikke W580i dersom du skal være uheldig og få knapper som knekker. Er bare slitsomt å måtte levere inn telefonen og vente flere uker på reparasjon :S

Iallfall min erfaring med denne telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte min i september og måtte bytte tastematte allerede i november. Like før jul knakk enda en tast og i løpet av en mnd fulgte 5 taster til samme eksempel. Den skal nå inn på service igjen. Det er kjipt med en telefon som tilbringer ca hver fjerde uke på service.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...