Gå til innhold

One Tree Hill, The OC osv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes anime er noe dritt selv, men so fucking what. Liker man det, liker man det. Respekt.

Så hva i huleste helvete er poenget med denne dritt tråden da?

Man kan jo alltids argumentere med at one tree hill er en suppeserie for fjortiss-jenter, så det er nok ypperlig for deg. For å holde oss på høyde med dine intelligente utsagn, liksom.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Synes anime er noe dritt selv, men so fucking what. Liker man det, liker man det. Respekt.

Så hva i huleste helvete er poenget med denne dritt tråden da?

Man kan jo alltids argumentere med at one tree hill er en suppeserie for fjortiss-jenter, så det er nok ypperlig for deg. For å holde oss på høyde med dine intelligente utsagn, liksom.

ROOOOOOOOOOO deg one tree hill e best ok?

Du er berre ikkje mandig nok til å sjå det!!!

vedde på du har sett alle sesongane av det men tør ikkje innrømme det!!

slutt å klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sagt at one tree hill suger. Det burde være ganske opplagt one tree hilll ikke bare sikter til 14 år gamle jenter, noe jeg sa for å synke til samme nivå som deg.

1. Hold kjeft.

2. Lær deg å skrive

3. Hold kjeft.

4. Hold kjeft.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Jeg har aldri sagt at one tree hill suger. Det burde være ganske opplagt one tree hilll ikke bare sikter til 14 år gamle jenter, noe jeg sa for å synke til samme nivå som deg.

1. Hold kjeft.

2. Lær deg å skrive

3. Hold kjeft.

4. Hold kjeft.

nettopp då vant eg den diskusjonen då!!! du gidde opp!!

:new_woot:

Lenke til kommentar

Det er liten sjanse for at noe konstruktivt kommer ut av denne tråden, og flere poster på grensen mot retningslinjene #1 og #2 er allerede postet. Sammenligninger av serier, biler eller hva som helst annet tolereres selvsagt, men kravet er at diskusjonen holder seg saklig uten personangrep eller negative personskisser av forummedlemmer på "det andre laget". Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...