Vassbytta Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 one tree hill, th oc, friday night lights osv er masse masse bedre enn alle dessa dret seriane som naruto, bleach, death note, samurai shampo..... Det e berre og begynne å sjå!!! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 javell , dette var jo en sakelig tråd ( men ja jeg liker mye bedre oth, oc enn de som du nevner der ) smak og behag, noen liker ditt og noen liker datt Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Synes anime er noe dritt selv, men so fucking what. Liker man det, liker man det. Respekt. Så hva i huleste helvete er poenget med denne dritt tråden da? Man kan jo alltids argumentere med at one tree hill er en suppeserie for fjortiss-jenter, så det er nok ypperlig for deg. For å holde oss på høyde med dine intelligente utsagn, liksom. Endret 12. februar 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Vassbytta Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Synes anime er noe dritt selv, men so fucking what. Liker man det, liker man det. Respekt. Så hva i huleste helvete er poenget med denne dritt tråden da? Man kan jo alltids argumentere med at one tree hill er en suppeserie for fjortiss-jenter, så det er nok ypperlig for deg. For å holde oss på høyde med dine intelligente utsagn, liksom. ROOOOOOOOOOO deg one tree hill e best ok? Du er berre ikkje mandig nok til å sjå det!!! vedde på du har sett alle sesongane av det men tør ikkje innrømme det!! slutt å klaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Jeg har aldri sagt at one tree hill suger. Det burde være ganske opplagt one tree hilll ikke bare sikter til 14 år gamle jenter, noe jeg sa for å synke til samme nivå som deg. 1. Hold kjeft. 2. Lær deg å skrive 3. Hold kjeft. 4. Hold kjeft. Endret 12. februar 2008 av Stian89 Lenke til kommentar
Vassbytta Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg har aldri sagt at one tree hill suger. Det burde være ganske opplagt one tree hilll ikke bare sikter til 14 år gamle jenter, noe jeg sa for å synke til samme nivå som deg. 1. Hold kjeft. 2. Lær deg å skrive 3. Hold kjeft. 4. Hold kjeft. nettopp då vant eg den diskusjonen då!!! du gidde opp!! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er liten sjanse for at noe konstruktivt kommer ut av denne tråden, og flere poster på grensen mot retningslinjene #1 og #2 er allerede postet. Sammenligninger av serier, biler eller hva som helst annet tolereres selvsagt, men kravet er at diskusjonen holder seg saklig uten personangrep eller negative personskisser av forummedlemmer på "det andre laget". Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg