Kriss-O Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Slitsomt! Det er ei jeg liker men hva i huleste skal jeg gjøre!! Jeg vet ikke om hun liker meg...hun er sånn at hun liker å holde inn til og holde hender med de fleste gutte vennene sine inkludert meg^^ Nå spør jeg dere jenter om det er noe spontant og romantisk jeg kan gjøre for å "Win her over"?? Er valentins dag i overimorgen og tenkte jeg skulle gi henne en rose. Noen tips anyone?? Endret 12. februar 2008 av Kriss-O Lenke til kommentar
Landstad. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 for 1 år siden akkuratt det samme som skjedde meg, kjøpte en rose og ga den på skolen som ga hun mye oppmerksomhet, vi ble sammen den 22.feb sammen enda<3 rose på skolen min ting:D Lenke til kommentar
Pecas Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Å! Rose på skolen! Det vil jeg også ha:love: Tror de fleste jenter (inkludert meg) ville likt å få en rose på valentines day! Hvis du bestemmer deg for å gi en rose, vil jag anbefale deg å gi den på et sted der det ikke er så mange folk. Lettere å få en god reaksjon (klem, kyss) da. Hvis ho liker godteri kan du bake muffins med rosa topping (tro det eller ei, men veien til en kvinnes hjerte kan gå gjennom magen den også). Hvis ho er en av de som bryr seg veldig om vekta er ikke den en god ide da. Et valentines kort med noen vellskrevne ord stukket inn i skapet eller sekken hennes kan også gjøre susen:) Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg likte svarene^^ takker;) Det med baking er jeg nok ikke sikker på men rose er helt klart, tenkte hu sku få den etter skolen en gang, må bare få hun for meg selv et øyeblikk, er nok bedre sånn. Jeg har sagt at jeg hadde en overraskelse til henne på torsdag, er bedre at hun er litt obs, men hun aner ikke i hvilken forbindelse det er, hun tenker nok ikke på at det er valentines day. (tro det eller ei men jeg tror ikke hun er obs på det:P) Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Takker:D men forresten, jeg har nå funnet ut at en venn av meg som var sammen med henne før skal gi henne en rose imorgen også men han skal gi en til beste veninna hennes også....dette legger kanskje en demper på overraskelsen min, vet ikke jeg:/ Lenke til kommentar
Stiftemaskin312 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bare gi den til henne først Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 jeg fikk gitt den først, han andre fant hu aldri, men hun virket ikke no spesielt glad for den....:/ Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Da får du være glad for at du har fått litt klarhet i hva hun føler - bedre det enn at du blir enda mer forelska og så får "bare gode venner" smellt i trynet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå