bkf_94 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heey om en måned eller to skal jeg begynne på karate ( http://www.kyokushin.no/ ) i Bergen og da lurte jeg på et par ting 1. Hva kan jeg ha på første gangen? 2.hvordan foregår treningene takekr for alle svar Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Jeg hadde tatt en telefon ned og hørt, ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Heey om en måned eller to skal jeg begynne på karate ( http://www.kyokushin.no/ ) i Bergen og da lurte jeg på et par ting 1. Hva kan jeg ha på første gangen? 2.hvordan foregår treningene takekr for alle svar Du har på deg treningstøy, rimelig valgfritt om du vil gå i shorts eller treningsbukse. En t-skjorte er helt ok. Dersom du liker treningen kjøper du deg nok rimelig raskt en drakt, som gir deg en langt bedre opplevelse. Det er store forskjelliger i kvalitet på draktene, men gjerne greit å begynne med en som ikke er altfor dyr. Spanderer du rundt 500 får du en kurant begynner-drakt. Selv bruker jeg en Shureido i dag, dyr men herlig å bevege seg i. Treningene er for alle deler av kroppen din, samt både kondis og styrke. Teknikk starter også tidlig, med gradvis påbygging (dvs mer avansert etter hvert). Ingen grunn til bekymring, alt går gradvis og litt etter litt. Kos deg på trening. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 jeg gikk der før, første gangen jeg kom så gikk jeg bare i normalt trenings utstyr helt til jeg kjøpte en drakt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg har også gått på karate. Første gangen fikk jeg så mye juling at jeg ikke kunne gå ut fra lokalene selv. Neida, det går veldig greit, bare ikke prøv å imponer noen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
bkf_94 Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Hvordan gikk det? det gikk faktisk veldig fint begynte litt senere enn forventet pga en skade i foten men det gikk fint, alle er hyggelig og det er kjempe gøy Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er bra! Lykke til videre i karrieren som Karate-Ka Lenke til kommentar
eflas Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Karate er jo skikkelig gøy da, lykke til videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå