Pysj Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå finnes det enda flere gode grunner for å kaste mp3-spilleren på dynga. Les mer Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 JA, LA OSS ALLE KASTE MP3 SPILLERNE VÅRE TIL 3000KR PÅ DYNGA FORDI SONY ERICCSON SNART KOMMER UT MED EN NY MOBILTELEFON!!! ... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei iPlex! Reagerte også på emnet i artikkelen..Sjølv om eg ofte registerer merkelige emne titler bruker eg skjelden å kommentere dei sjølv om eg ofte tenker mitt..Emne titler har ein tedens til ofte å bli litt vell tabloide. Uten ønske å bli alt for pirkete så kunne ein vel alltids kunne annbefale denne mobilen til folk som ønsket å skifte mobil og som liker musikk om dei allerede har bestemt seg for å kjøpe ny mobil.Og heller annbefalt om å levere gammal mobil og mp3-spiller til fretex eller lignande selskaper eller til Mobil/elektronikk forretninger slik at ein får tatt hand om miljøgifter og resirkulert mobilene Lenke til kommentar
mkon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tviler på jeg bytter ut p1i mot denna, mp3 spillern der funker greit nok. 4gb minne på mp3 spillern holder for min del. Men kun mp3 spiller har jeg kutta meg med for mange år sia, like greit å ha alt på en plass:P Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Den menyen så gruelig treg ut. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Må si meg ganske skuffet. Blir nok en Noka N82 på meg . Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Utseende ser hvert fall bedre ut enn Nokia sine nye modeller Lenke til kommentar
Janti Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Takke meg til W960i fra i fjor. Denne nye har jo ingen bedre funksjoner, snarere tvert imot, siden den bl.a. ikke har autofokus, og siden skjermen er betydelig mindre. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nå finnes det enda flere gode grunner for å kaste mp3-spilleren på dynga. Vi fikk dessverre ikke mulighet til å teste ut lydkvaliteten i W980i. Merkelig at dere sier at man kan kaste mp3-spilleren på dynga når dere ikke har testet lyden i telefonen. Dere kan vel vente med å si det til dere har testet telefonen skikkelig? Lenke til kommentar
poe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Utseende ser hvert fall bedre ut enn Nokia sine nye modeller Tja, men legg merke til at når SE har sort pianolakk på sine mobiler, må man være meget obs på fingermerker, og man må kjøpe pusseklut. Når Nokia lanserer telefoner i sort pianolakk, er ikke fingermerker et tema...? Denne modellen fanger nok en ny kjøpergruppe som vil ha klappmobil, uten pastellfarger og lysorgel. Man får inntrykk av at byggekvaliteten er på topp, og jeg synes det oser kvalitet av den. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Han skrev jo at den ser bedre ut en Nokia sine! Lenke til kommentar
µT. Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Han skrev jo at den ser bedre ut en Nokia sine! Heheh.. Jeg leste faktisk også feil.. Makan til lureri! Tror jeg har fått nok av denne pc skjermen nå.. Auu.. My eyes! Lenke til kommentar
poe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Han skrev jo at den ser bedre ut en Nokia sine! Ja, og jeg har da vel ikke sagt noe annet? Det var amobil sin artikkel jeg kritiserte. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Syns denne telefonen ser konge ut jeg, håper bare prisen blir og ligge på et akseptabelt nivå. Har lenge hatt lyst på en stor klapptelefon. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Syns denne telefonen ser konge ut jeg, håper bare prisen blir og ligge på et akseptabelt nivå. Har lenge hatt lyst på en stor klapptelefon. Lyst på en kamskjell telefon? Er du mitt i fjortisstadiet eller? /spøk Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Tror jeg vil beholde min mp3-spiller, mot det der. Min har tross alt bedre forsterker og komponenter enn den der, og jeg antar lyden er maange hakk over. Så hvorfor bytte i noe dårligere? Jaja, nok om det. Er litt for stor og viser fett-flekkene alt for godt til at den ser bare brukt ut i 1 uke, og ikke 1 år. Tviler ikke på den vil selge godt, men jeg ville ikke kjøpt den. Sånn er den saken. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Han skrev jo at den ser bedre ut en Nokia sine! Ja, og jeg har da vel ikke sagt noe annet? Det var amobil sin artikkel jeg kritiserte. oki. Det bare virka som du hadde lest feil skjønner du! Sorrey Lenke til kommentar
poe Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Han skrev jo at den ser bedre ut en Nokia sine! Ja, og jeg har da vel ikke sagt noe annet? Det var amobil sin artikkel jeg kritiserte. oki. Det bare virka som du hadde lest feil skjønner du! Sorrey NP Lenke til kommentar
basip Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Woha! Bare jeg som synes denne virket veldig stor? Om den hadde vært 15% mindre hadde den vært midt i blinken. Og manglet det ikke noen ikoner på menyen eller skjønte ikke jeg konseptet med den? Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 Woha! Bare jeg som synes denne virket veldig stor? Om den hadde vært 15% mindre hadde den vært midt i blinken. Og manglet det ikke noen ikoner på menyen eller skjønte ikke jeg konseptet med den? Jo, siden det bare var et demonstrasjonseksemplar så var telefonen "litt" ustabil og manglet som du påpeker flere av ikonene i hovedmenyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg