Joachim_F Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Penumbra: Black Plague er et guffent og stemningsfullt grøssereventyr. Les mer Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Fin anmeldelse, og det høres ut som en fin avslutning. Det er allerede bestilt, men det tar dessverre alt for lang tid før det kommer. (ikke før i neste uke!) Endret 12. februar 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 De har noen leveringsproblemer sies detr. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Høres fint ut. Elsket Overture, og cliffhanger-slutten fikk meg til å tørste etter mer. Litt synd å høre at våpen er tatt helt vekk. Jeg er en av de få som faktisk syntes kampsystemet i Overture var helt greit. Det var litt vrient, men det gjorde det bare mer spennende når fienden kom sprintende mot meg i full fart, og jeg måtte time slagene perfekt, ellers kunne hele eksperimentet lett havne i søpla. Jeg fikk en deilig mestringsfølelse av å ta ut fiendene i Overture, i motsetning til stort sett alle andre actionspill. Menmen. Håper virkelig Black Plague er bra. Gleder meg som fy. =) Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Nettopp ferdig å laste det ned fra Gamersgate. Nå skal lysene senkes, lydvolumet økes og dørene lukkes. Dette blir kos. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 jeg skal kjøpe dette til høsten... er typisk høste spill, alle skrekk spilla spiller jeg alltid på høsten ^^ Tradisjon ^^ Men ser ut til at de har greid en del disse i forhold til my andre mørke spill, der skygger og lys kontraster kan være i sterk fare for å forlate det vi kaller normalen... Ulempen med slike spill er at mørke spill har en tendens til å kreve mye av maskina når lyse kommer også må man ikke minst ha en god skjerm med god svart farge, så er vell snart på tide å skifte min ja ;P Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Høres fint ut. Elsket Overture, og cliffhanger-slutten fikk meg til å tørste etter mer. Litt synd å høre at våpen er tatt helt vekk. Jeg er en av de få som faktisk syntes kampsystemet i Overture var helt greit. Det var litt vrient, men det gjorde det bare mer spennende når fienden kom sprintende mot meg i full fart, og jeg måtte time slagene perfekt, ellers kunne hele eksperimentet lett havne i søpla. Jeg fikk en deilig mestringsfølelse av å ta ut fiendene i Overture, i motsetning til stort sett alle andre actionspill. Menmen. Håper virkelig Black Plague er bra. Gleder meg som fy. =) Har du ikke prøvd ut demoen? Jeg synes det var helt fantastisk ekkel steming, og skal absolutt skaffes. Virkelig spill som får meg til å bli skikkelig skikkelig skremt. Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Men ett action-spill uten vaapen? Hoeres helt besynderlig og uvirkelig ut spoer du meg. Mulig jeg er litt snevsynt men forstaar ikke helt underholdningsverdien og sekvensene... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Spiller spillet nå, og syns det er møkkfett så langt. Det er mye skumlere enn Overture, og har mye mer interesange områder, som gamle fasiliteter, istedenfor lange huler som i Overture. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Nettopp ferdig med spillet. Tok ikke så lang tid å spille gjennom det, brukte litt over fire timer. Syns det var en del bedre enn Overture, også skumlere, men slutten skuffet meg ganske stort. Utenom det så var det en knall spillopplevelse! Lenke til kommentar
dabar Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 @SkinnyT Vær så snill kan du hjelpe meg bare med å gå ut av det første rommet!? Får ikke åpne døren, får ikke skru av skruene på den metalplata...har plukket alt som kan plukkes...ingen vei ut...spilte i 1 time uten at jeg gikk ut av det første rommet! Skam, jeg vet...men får det ikke til! Hjelp meg! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Du skal legge mynten inne i skrutvinga og skru den flat, så kan du bruke den til å skru av skruene. Lenke til kommentar
dabar Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Hadde aldri kommet på den! Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Ingenting slår gåtene fra Goblins-serien eller Lost in Time. Der har du hodevri! Lenke til kommentar
Tiestar Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Veldig kult spill ja. Sitter fast i det 3. rommet hvor jeg antar at jeg skal tukle med den termostaten for å bli kvitt den ekstreme kulden som kommer ut av et rør i ventilasjonen. Kan noen hjelpe meg med dette? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Bruk mynten din til å kjøpe en brus, så bruker du den kalde brusen på tremostaten Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Eller spar mynten og knus brusautomaten med en murstein Lenke til kommentar
Tiestar Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Aha! Fikk intrykk av at det ikke kom ut noe av den automaten. Der tok jeg skammelig feil gitt. Takk for tips! Endret 17. februar 2008 av Tiestar Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Okey, jeg står fast nå. Har nettopp drept professor dama vi skulle redde, og har også fått tre av ingrediensene vi skal bruke til motgiften av viruset. Har ikke fått skrudd av den giftige gassen i Chemical Laboratory området. Noen som vet hva jeg skal videre? Endret 17. februar 2008 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
thadon Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Fy steike å fett, prøvde demoen. har skaffet meg 1'ern da keg vil ha med historien. Men har likt black plauge demoen bedre så langt. Fy svarte for en stemning man får, drit ekkelt spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg