Gå til innhold

Anmeldelse av Penumbra: Black Plague (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres fint ut. Elsket Overture, og cliffhanger-slutten fikk meg til å tørste etter mer. Litt synd å høre at våpen er tatt helt vekk. Jeg er en av de få som faktisk syntes kampsystemet i Overture var helt greit. Det var litt vrient, men det gjorde det bare mer spennende når fienden kom sprintende mot meg i full fart, og jeg måtte time slagene perfekt, ellers kunne hele eksperimentet lett havne i søpla. Jeg fikk en deilig mestringsfølelse av å ta ut fiendene i Overture, i motsetning til stort sett alle andre actionspill.

Menmen. Håper virkelig Black Plague er bra. Gleder meg som fy. =)

Lenke til kommentar

jeg skal kjøpe dette til høsten... er typisk høste spill, alle skrekk spilla spiller jeg alltid på høsten ^^

Tradisjon ^^

Men ser ut til at de har greid en del disse i forhold til my andre mørke spill, der skygger og lys kontraster kan være i sterk fare for å forlate det vi kaller normalen...

Ulempen med slike spill er at mørke spill har en tendens til å kreve mye av maskina når lyse kommer :p også må man ikke minst ha en god skjerm med god svart farge, så er vell snart på tide å skifte min ja ;P

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Høres fint ut. Elsket Overture, og cliffhanger-slutten fikk meg til å tørste etter mer. Litt synd å høre at våpen er tatt helt vekk. Jeg er en av de få som faktisk syntes kampsystemet i Overture var helt greit. Det var litt vrient, men det gjorde det bare mer spennende når fienden kom sprintende mot meg i full fart, og jeg måtte time slagene perfekt, ellers kunne hele eksperimentet lett havne i søpla. Jeg fikk en deilig mestringsfølelse av å ta ut fiendene i Overture, i motsetning til stort sett alle andre actionspill.

Menmen. Håper virkelig Black Plague er bra. Gleder meg som fy. =)

Har du ikke prøvd ut demoen? Jeg synes det var helt fantastisk ekkel steming, og skal absolutt skaffes. Virkelig spill som får meg til å bli skikkelig skikkelig skremt.

Lenke til kommentar

@SkinnyT

Vær så snill kan du hjelpe meg bare med å gå ut av det første rommet!?

Får ikke åpne døren, får ikke skru av skruene på den metalplata...har plukket alt som kan plukkes...ingen vei ut...spilte i 1 time uten at jeg gikk ut av det første rommet! Skam, jeg vet...men får det ikke til! Hjelp meg!

Lenke til kommentar

Okey, jeg står fast nå. Har nettopp drept professor dama vi skulle redde, og har også fått tre av ingrediensene vi skal bruke til motgiften av viruset. Har ikke fått skrudd av den giftige gassen i Chemical Laboratory området. Noen som vet hva jeg skal videre?

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...