Traadstarter Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Hvor skal vaskepulver og hvor skal tøymykner? Hva skal i den siste? Har ny vaskemaskin, men systemet er mindre logisk enn på den forrige... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Hvor skal vaskepulver og hvor skal tøymykner? Hva skal i den siste? Har ny vaskemaskin, men systemet er mindre logisk enn på den forrige... du har ikke et orntlig bilde? så ut som et pizza stykke Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Har ikke bilde, nei. Men det er sett ovenfra og ned i den skuffen som finnes på alle maskiner. Jeg er ikke spesielt god i paint. Endret 12. februar 2008 av Traadstarter Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) I = Forvask (ingenting oppi her om du ikke stiller inn på forvask) II = Hovedvask (alltid vaskemiddel oppi her) *blomst* = Tøymykner Dette er rimelig standard symbol, og burde stå på vaskemaskinen din Edit: forresten er det vanligvis slik at det største rommet er hovedvask, det mellomste til forvask, og det lille til tøymykner. Men symbolene burde stå på... Endret 12. februar 2008 av scorpier Lenke til kommentar
Traadstarter Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 I = Forvask (ingenting oppi her om du ikke stiller inn på forvask)II = Hovedvask (alltid vaskemiddel oppi her) *blomst* = Tøymykner Dette er rimelig standard symbol, og burde stå på vaskemaskinen din Edit: forresten er det vanligvis slik at det største rommet er hovedvask, det mellomste til forvask, og det lille til tøymykner. Men symbolene burde stå på... I er størst og II er nest størst? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Nei. Ikke det jeg mente. Står det ikke noen symboler ved rommene? Det var de jeg mente. Symbolet " I " er forvask osv.. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Har likt design på min vaskemaskin. Det største rommet: Vaskepulver for hovedvask (altså II) Det mellomste rommet: Forvask (altså I) Det minste rommet: Tøymykner Bruksanvisningen pleier å løse sånne problemer greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå