LucarioX Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Mens jeg venter på at et nytt Jak and Daxter spill skal bli lansert ser jeg etter et nytt spill i samme sjanger. Regner med at de fleste skjønner at jeg er ute etter et plattform spill Til nå har jeg Pro Street, GT5P og Fifa 08 til den svarte blanke konsollen. Har snust litt på Ratchet and Clank: Tools og Destruction og Uncharted en stund nå. Det jeg egentlig er ute etter er et spill som kan minne litt om Jak and Daxter: The Precursor Legacy, noe jeg begynner å tro at jeg kan lete lenge etter. uten noe særlig resultat. Uncharted er jo hvertfall lagd av Naugthy Dog. Men så over til R&C serien. Eneste R&C spill jeg har er det til PSP, et spill som skuffet ganske så mye. Ble heller ikke så kraftig imponert over TOD demoen på PSN. Blir for mye by liksom. Savner et plattform spill med mere natur, lignende Jak and Daxter: The Precursor Legacy. Det jeg lurer på er da om jeg vil se mere natur utover i spillet, eller bare by baner som i demoen? Kan dette spillet ligne litt på Jak and Daxter: The Precursor Legacy? Endret 12. februar 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Enig med henky.. R&C er nok uten tvil det beste plattformspillet ute til ps3.. Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 R&C er uten tvil et godt valg hvis du vil ha det beste platformspillet som er ute på ps3 i disse dager. har selv hvert gjennom spillet 3 ganger nå, og jeg er enda ikke lei. PS: det er endel natur i R&C. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 OK På de bildene jeg har sett har det nemlig nesten bare vært by eller lignende. Sett noen bilder av noe som ser ut som en "dinosaur verden", er den kul? Og hvor store er områdene i spillet? Blir det endel utforsking? Går du fra område til område eller flyr du fra planet til planet som på det PSP spillet? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Gå for R&C, uten tvil. Spillet er mye mer en demoen viser til. Det er en del naturbaner og isbaner og diverse, miljøet i spillet er ganske så variert, siden det er planeter man reiser til. Da er det jo naturlig at de er ganske forskjellige. Nå er dette et ganske våpenbasert plattformspill. Så det minner nok mer om de senere Jak spillene en det første. Men av plattformspill til PS3 så er R&C kongen på haugen. Uncharted er mer et skytepsill med et par plattformelementer. (action adventure tror jeg de kaller det) Tror ikke du vil angre kjøp for å si det sånn. Storkoste meg med den tittelen Lenke til kommentar
Steamy Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Du flyr til planet til planet. På noen baner er det kanskje litt "utforskning" men er som regel bare å gå rett frem. Men du kan jo fly til hvem planet du vil da midt inni spillet hvis du vil samle skruer og bolter, kart osv. Den banen som det er dinosaurer på er ekstrem morsom og kul. på den planeten kan du egentlig gå som du vil nesten, er bare litt i starten som du må følge etter noen ringer når du flyr. uansett så trur jeg du vil elske dette spillet her hvis du liker jak and daxter spillene:) Ja! enig med deg Bromlexl:) Lenke til kommentar
henky Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Brettene er ganske store, ettersom hver bane er hele oppdraget på den planeten. ekstra kult arenaen og:D etter første gjennomgang kan du gå gjennom flere ganger på høyrere vanskelighetsgrad, og flere våpenoppgraderinger! R&C er lett gjennomgåbart opptil flere ganger:D Rett og slett mye spill for pengene. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Høres bra ut dette! Den byen i demoen, er det "hoved stedet" ..? Akkurat som Haven City i Jak? Lenke til kommentar
henky Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Ingen planeter er vel hovedstaden eller noe sånt. Tror dette er den første delen av spillet. Du flyr mer eller mindre til neste planet etter du har gjort deg fredig på denn forrige. Er vel en og annen planet du drar tilbake til. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Greit. Ble litt mange spørsmål kanskje, men det er vel ingen "lava baner" eller vulkan områder i spillet? Hadde vært litt fett med den stilige pixar grafikken. Hehe. Blir nok et kjøp av dette spillet tenker jeg Lenke til kommentar
henky Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Må være lov å stille spørsmål:) Kommer ikke på noen baner av lava-sjangeren umiddelbart, men det er flust av flammer, og kanskje litt lava her og der! Du kommer vel til noe som ligner lava men som er grønt.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Høres bra ut dette! Den byen i demoen, er det "hoved stedet" ..? Akkurat som Haven City i Jak? Det er vel på en måte hovedstedet, men du er der ikke noe mer enn andre planeter. Kan virkelig anbefale dette spillet. Når jeg satt og spilte det slo det meg flere ganger hvor enormt variert dette spillet er. Maaange forskjellige monstere, ekstremt mange forskjellige våpen, mange forskjellige planeter og derfor også mange forskjellige omgivelser. Kan virkelig anbefales. Grei historie også. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Anbefaler både R&C og Uncharted. To kanonspill, og nå er R&C på tilbud hos VGP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå