RKR1992 Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er dette bilde noe bra? Lenke til kommentar
illusjon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er dette bilde noe bra? Ikke noe spesielt bra. Helt greit egentlig. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Silhuettbilder kan være fantastisk bra til tider, men dette ble uskarpt og altfor mørkt etter min smak. Litt mer lys ihvertfall på den ene siden av katten hadde etter min mening gitt meg noe mer. Men det er ikke alltid like lett å få en katt til å posere slik man vil, så du skal få creds for forsøket og tanken bak bildet. Ser gjerne flere bilder av katten din senere. Lenke til kommentar
RKR1992 Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Silhuettbilder kan være fantastisk bra til tider, men dette ble uskarpt og altfor mørkt etter min smak. Litt mer lys ihvertfall på den ene siden av katten hadde etter min mening gitt meg noe mer. Men det er ikke alltid like lett å få en katt til å posere slik man vil, så du skal få creds for forsøket og tanken bak bildet. Ser gjerne flere bilder av katten din senere. Takk for kritikk Endret 13. februar 2008 av RKR1992 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Bra bilde Rasmus. veldig bra Endret 15. februar 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Ideen er bra, utførelsen er sådær... Bedre lykke neste gang. Var det virkelig fiolett lys ute? Har jeg vanskelig for å tro... Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Bra motiv da, men hvor er fokuspunktet ditt hen? Alt utafor glaset er uskarpt, og alt innafor glaset er uskarpt! Kunne blitt eit bra bilde så lenge det hadde vært fokus og litt lysere utafor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå