mxole Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei Lurte på hvilket av disse kortene er best ? XFX* MSI Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hallo.. Hvis du skal overclocke bør du gå for MSI versonen, men hvis du ikke bryr deg om overclocking, men heller tengker på stil og kvlaitet, bør du velge kortet fra XFX.. (kortene i seg selv er ca 99% identiske (kraftmessig), så det er egentlig bare tilbehøret som som følger med som er forskjellern) Personlig hadde jeg valgt kortet fra XFX... Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 då hadde eg satset på dette. forventet på lager 22/2 veldig raskt gts kort som e klokket gå inn på shg.no velg søk slå inn varenr 2107746 (går ikke an å legge inn link her fra shg sine sider Lenke til kommentar
mxole Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Dette mener du ? Link Men tror jeg går for xfx korte. Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 den linken e grei men ikkje direkte til spesifikt skjermkort som du har lagt fra komplett.no det kortet jeg mener har 675 core mot xfx sitt 650. viktig å ta med hvis du skal klokke og få høyest mulig score i feks 3dmark06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå