Gå til innhold

TV2--> hvorfor sendes plutselig alle asylsøkere ut av landet!?

Anbefalte innlegg

Jeg satt meg foran TVen igår og så på 21-nyhetene på TV2. Det første jeg hører er " En Kenyansk kvinne med hennes to barn blir tvangsflyttet ut av landet idag". ÅH! Jeg blir så oppgitt!Jeg skjønner ikke hva poenget er å sende godt integrerte mennesker ut av landet! Dere som har sett på TV2, har sikkert hørt om Ashok, de to søstrene fra Iran og alle de andre. På 2 uker har 5 av disse sakene TV2 har tatt opp blitt tapt. Det vil si at over 5 mennesker er blitt sendt ut av landet vårt. Jeg blir så innmari sint inni meg!! HVa i all verden er vits med det dere? Tenker de ikke på de menneskene som faktisk har spart penger til å komme til NOrge??? Så blir de sendt tilbake! Tenker de ikke på alle de som kommer til å få det fælt dersom de blir sendt tilbake til hjemlandet sitt??

Her om dagen så jeg en utrolig rørende dokumentar på TV2 som het " Velkommen til Norge". Jeg anbeflaer alle sammen å se på den, jeg er helt sikker på at du får et helt annet synpunkt dersom du ser denne fantastiske dokumentaren...Verden er så urettferdig. Jeg føler meg hjelpeløs.

Endret av Lovinda
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir jo helt feil om norge bare skal velge ressurssterke mennesker fra utlandet. Da ender man opp med at de fattige landene forblir fattige pga av hjerneflukt til land med høyere levestandard.

Det eneste man kan ta hensyn til er loven. Kom de hit ulovelig og det ikke er noen store trusler å sende de tilbake dit de kom fra, er det bare å sende de hjem.

Lenke til kommentar
Det blir jo helt feil om norge bare skal velge ressurssterke mennesker fra utlandet. Da ender man opp med at de fattige landene forblir fattige pga av hjerneflukt til land med høyere levestandard.

Det eneste man kan ta hensyn til er loven. Kom de hit ulovelig og det ikke er noen store trusler å sende de tilbake dit de kom fra, er det bare å sende de hjem.

Hvorfor ikke sende hjem invandrere som kommer hit og bedriver kriminalitet i stedet for å sette dem i fengsel?

Lenke til kommentar

Yess! Jeg har masse penge og lever luksus, fint hus, fin bil, fine ting i huset, men staten kommer til å ta dem fra meg, fordi jeg ranet en bank for å få dem. Selv om jeg har det kjempe fint med pengene så kommer staten til å ta dem ifra meg.

Kinda det samme om du er kommet inn i landet ulovelig. Selv om du har det fint, har du ingenting her å gjøre om du er ulovelig innvandrer.

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke sende hjem invandrere som kommer hit og bedriver kriminalitet i stedet for å sette dem i fengsel?

Så svartens enig.

Lenke til kommentar

Så svartens enig.

Alle land har kriminelle de gjerne skulle blitt kvitt. Hvor skal vi sende alle hvis ingen vil ha de? Drepe de?

Eventuelt alle land tar sin del av ansvaret og prøver å hjelpe disse menneskene.

Lenke til kommentar

Så svartens enig.

Alle land har kriminelle de gjerne skulle blitt kvitt. Hvor skal vi sende alle hvis ingen

Tilbake til der de kom fra

Lenke til kommentar

Så svartens enig.

Alle land har kriminelle de gjerne skulle blitt kvitt. Hvor skal vi sende alle hvis ingen vil ha de? Drepe de?

Eventuelt alle land tar sin del av ansvaret og prøver å hjelpe disse menneskene.

Hvis de absolutt skal lage bråk, disse invandrerene, så kan de gjøre det hjemme i landet sitt og ikke her.

"Å nei! Du kan ikke sende dem tilbake til landet sitt! Der får de det bare fælt!"

Da får de unngå å gjøre kriminelle ting da! Send dem hjem om de skal være kriminelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...