mresvold Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hei... noen som vet om det er tatt bort det å lage trafikk kaos i burnout.. altså få til den største ulykken osv.. driver å spiller det nå men finner ikke noe slikt??? Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 er ikke det samme som det var i de tidligere utgavene.. litt leit egentlig, hadde mye gøy med den modusen. Det er noe lignende her, men det er langt fra det samme, heter vel "showtime" eller noe sånt i nyeste Burnout. Lenke til kommentar
mresvold Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 ja men visst en trykker pil til høyere er det vel så kommer det jo opp highscore på best offline crash og best online crash.. det er litt rart:) Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 jepp, showtime går ut på det samme, kræsje mest mulig, men det fungerer ikke på samme måte som før, og etter min mening er det langt fra så gøy som før. og det er pil opp (for å være litt vanskelig) Lenke til kommentar
mresvold Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 ja jeg fikk det til nå men herregud det var jo bare helt latterlig.. der har burnout driti på draget for å si det mildt.. min mening ihvertfall:( Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Eg syns det var konge. Men eg savne det samme gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå