Gå til innhold

Mass Effect til nytt format

Anbefalte innlegg

Glad jeg har Mass Effect til 360!

Glad jeg får det til PC! :fun:

Det spillet må du bare oppleve, sykere historie i ett spill finnes det ikke, Mass Effect slår alt innen historie vil jeg si! Du bør faen glede deg :D

AtWindsor: SÅ er det ikke alle som har råd til pc som er dyrt å ha

Jeg vil ha en pc som kjører alt på high/very high flytenes (40til60 fps) med 1280x1024 oppløsning, så jeg tviler jeg finner en til 6000kr som gjør akkurat det

Og bare ha det klart for dere, jeg kjøpte ikke konsoller pga grafikk da, kjøper pga spillene seff, så jeg slipper utgiftene med å oppgradere pcen 1 gang i året

Ja, da har du jo ganske høye krav til hva du regner som en god spill-PC, vesentlig høyere enn hva du synes er greit med konsoll. Det virker jo noe underlig å si at selvsagt kjøper konsoll pga spill, og ikke grafikk, og deretter klager over at det er så dyrt å spille på PC fordi du har krav som er langt langt over det du krever av en konsoll. Men det er jo greit nok, ja det er dyrere å spille på PC om man har ekstremt høye krav til grafiske innstillinger på PC, mens man tilsynelatende ikke bryr seg om det på konsoll.

AtW

For eks Gears Of War på pcen min kjører medium i 800x600 oppløsning og ganske laggette på den 7500kronerspcen og jeg ga 3700kr for hdtv og 360 og det spilles mye mye bedre der enn pcen.. Av og til legger man vekt på summen du bruker og du finner ut av om du angrer eller trenger ny hardware.. Tipper nok man må ut med 6500kr for å takle Gears Of War helt greit...

Eneste spillet til pc som er verdt en flunket ny er Crysis.. Synes vitterligt att grafikken til konsollene er bedre enn pc på mid/high i mangen spill. Bioshock er nesten ikke forskjell på high til pc og 360, sjekk comparison hos gamespot viss du ikke tror meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For eks Gears Of War på pcen min kjører medium i 800x600 oppløsning og ganske laggette på den 7500kronerspcen og jeg ga 3700kr for hdtv og 360 og det spilles mye mye bedre der enn pcen.. Av og til legger man vekt på summen du bruker og du finner ut av om du angrer eller trenger ny hardware.. Tipper nok man må ut med 6500kr for å takle Gears Of War helt greit...

Eneste spillet til pc som er verdt en flunket ny er Crysis.. Synes vitterligt att grafikken til konsollene er bedre enn pc på mid/high i mangen spill. Bioshock er nesten ikke forskjell på high til pc og 360, sjekk comparison hos gamespot viss du ikke tror meg

Men veldig som du dveler med den 7500-kroners-PCen din da. For å gjenta det for ørtende gang, det er null problem å konfe en PC til 7.5k som ikke er bra til spill. Men det er omtrent som å kjøpe en traktor å klage på at en normal bil er raskere, man kjøper riktig redskap til jobben, at ditt redskap ikke er egnet til spill er irrelevant enn så lenge folk evner å kjøpe en PC egnet til spill om de ønsker å spille.

Ja, en PC til 6.5k er sikkert i det prisområdet man trenger for å kjøre GoW greit (kanskje litt mindre). Det er vel omtrent det man betaler og får det jeg tror de fleste vil karakterisere som en ganske god spill-PC. Om du ikke synes du merker forskjell på lavere setting, lavere oppløsninger og lavere fsaa som feks i bioshock, så er det jo bare å kjøpe en mindre kraftig PC, så sparer du kanskje litt penger. Så kan du tilogmed kjøpe en x360-stikke (har et par selv), så kan du kose deg med disse tredjepersonspillene som "ikke virker" på PC.

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Ja du sier noe der

Men som sagt så er det uaktuelt å kjøpe en ny pc..

Så jeg får holde meg til Playstation 3, Xbox 360 og Nintendo Wii :)

Min nestegenerasjonsspilling har ikke vert dyrt i det hele tatt ca 6000kr for alt det jeg har og med HDTV i den summen av 6000kr ;). Solgte alt det gamle, og kjøpte 2 wiier og den ene fikk jeg for 3500kr :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...