( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Pervers brutalitet, Lakus hits them where it hurts Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 40 timer60 timer ??? Noen som kan gi en kort beskrivelse paa hva dette action-spillet handler om? Vil si rundt 50 timers gameplay, ca det jeg fikk på de to gangene jeg har rundet spillet så langt. Det handler om en helt som skal stoppe en eldgammel trussel fra å ødelegge universet. Om du tror dette er ett action spill derimot vil du nok bli skuffet, det lener mye mer mot RPG enn action. Uten at actionen er dårlig, for all del. Men det er mye dialog man må gjennom iløpet av spillet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Sant det Burde ha sagt gamerpc. Er ikke så mange spill som interesser meg på pc for tiden, og når jeg allikevel bruker 5000-10000 i året på ny pc hw så må jeg vel få lov til å se det positive i at plattformen får flere gode spill. Og når det attpåtil sparer meg 2-3 k på å slippe å kjøpe enda en konsoll så er det bare positivt for min del. Beklager dere som følte dere såret. LoL, jeg føler meg ikke såret da . Jeg har jo spillet og storkoser meg Ramguy: tviler på att Mass Effect hadde kjørt greit til 9k, da andre spill krever 3gb ram recommed. Og den pcen jeg har koster 7500kr med skjerm og takler ikke spill fra 2007-2006 og nesten ikke 2005spill heller, og den ble kjøpt ifjor sommer 7.5k med skje er en billig PC da, 5k uten skjerm? Uansett så var det vel neppe noen gaming-PC du satset på om den ikke klarer å kjøre spill fra 2006-2007 engang. Det er null stress å spekke opp en PC til 9k i dag som er vesentlig bedre hardware-messig enn en 360, 4 gig minne koster jo bare 700 kr feks. I tillegg vedder jeg ganske mye på at man fint klarer å kjøre mass effect med mindre enn 3 GB AtW Jeg synes ikke det er så billigt, selve maskinen koster 6k, som er dobbel så mer så 360 koster Heldigvis så er det ikke min pc, "familiepc" så det har nok årsaken ja. Men viss jeg hadde råd til en splitter ny pc, hadde jeg nok ikke kjøpt pc pga spillene dukker jo opp på 360/PS3 nesten uansett! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg synes ikke det er så billigt, selve maskinen koster 6k, som er dobbel så mer så 360 koster Heldigvis så er det ikke min pc, "familiepc" så det har nok årsaken ja. Ja et GeForce 7650GS kort har aldri vært et kort for seriøse gamere. Hvis PC-en har PCI Express ville den blitt atskillelig bedre egnet til spill med et GeForce 9600GT kort som vil vel legge seg litt over tusen lappen. Men viss jeg hadde råd til en splitter ny pc, hadde jeg nok ikke kjøpt pc pga spillene dukker jo opp på 360/PS3 nesten uansett! Det kommer forsatt mange eksklusive spill til PC-en og en enkelte spill mener jeg egner seg bedre på PC, så jeg hadde ikke klart meg uten. Men det kommer jo ann på hvilken spill interesse man har. http://uk.gamespot.com/pages/forums/show_m...pic_id=25632718 Endret 17. februar 2008 av MistaPi Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Men viss jeg hadde råd til en splitter ny pc, hadde jeg nok ikke kjøpt pc pga spillene dukker jo opp på 360/PS3 nesten uansett! Det kommer forsatt mange eksklusive spill til PC-en og en enkelte spill mener jeg egner seg bedre på PC, så jeg hadde ikke klart meg uten. Men det kommer jo ann på hvilken spill interesse man har. http://uk.gamespot.com/pages/forums/show_m...pic_id=25632718 For å ikke snakke om en mer eller mindre tilgjengelig bakoverkatalog på sikkert 100 000+ spill. AtW Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Du mener de eldre spillene, som de fleste allerede kan spille mesteparten av på den like dan litt eldre PC-en, eller laptopen? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jeg synes ikke det er så billigt, selve maskinen koster 6k, som er dobbel så mer så 360 koster Heldigvis så er det ikke min pc, "familiepc" så det har nok årsaken ja. Ja et GeForce 7650GS kort har aldri vært et kort for seriøse gamere. Hvis PC-en har PCI Express ville den blitt atskillelig bedre egnet til spill med et GeForce 9600GT kort som vil vel legge seg litt over tusen lappen. Men viss jeg hadde råd til en splitter ny pc, hadde jeg nok ikke kjøpt pc pga spillene dukker jo opp på 360/PS3 nesten uansett! Det kommer forsatt mange eksklusive spill til PC-en og en enkelte spill mener jeg egner seg bedre på PC, så jeg hadde ikke klart meg uten. Men det kommer jo ann på hvilken spill interesse man har. http://uk.gamespot.com/pages/forums/show_m...pic_id=25632718 Jeg bare ler hahaha, exclusives sier dem, Alan Wake, Assassins Creed, Spore kommer og er til konsoll allerde. AC er allerde på konsoll og spilles bedre der siden 3personsspill funker ikke på pc, Alan Wake kommer vitterligt til 360 og Spore kommer til konsoller etterhvert. Splinter Cell Conviction kommer og til 360, Mercenaries 2 kommer og til konsoller Masse spill der som ikke er exclusive bare til pc som du refferete til LOL FarcCry 2, Mafia 2, Fallout 3 kommer også til konsoller, var ikke mye bra pc exclusives der nei! dessverre koster dem spillene skjorta med å kjøpe helt ny pc for langt over 10000kr Endret 17. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Ja jeg ser at den lista ikke er korrekt, men den viser fremdeles mange spill som er eksklusiv til PC. Hvorvidt dette er bra spill eller ikke er for tidlig å si og kommer også mye ann på spill smak. Jeg ser ganske mye der som jeg tror og håper blir bra. Jeg syns også tredjepersonsspill fungerer greit på PC? hvis det er håndkontrollen man savner er det også mulig å kjøpe en til PC, man kan tilogmed bruke Xbox360 kontrolleren. At man må ut med langt over 10000kr for en kurrant spill PC er bare sprøyt. Sett at man har en PC skjerm fra før eller har tenkt å bruke TV'en kan man bygge seg ganske heftig PC med C2D E6750, 2GB DDR2 minne og GeForce 8800GT 512MB for rundt 6000kr. Mange har også en famile/hjemmekontor PC som nokså rimelig kan gjøres om til en brukbar spill PC, slik jeg nevnte for deg med å bytte ut skjermkortet. Man sparer også fort en 150-200kr eller mer pr spill kontra å kjøpe konsoll versjonen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Langt over 10'000kroner for en god spill-PC?? Når du uttaler slike ting, så tar jeg ikke innleggene dine seriøst i det hele tatt Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg hadde nok skaffet det til PC (om du har god nok maskinvare naturligvis ) Hvorfor? PC-utgaven for vell sikkert bedre teksturer og litt bedre grafikk, samt kanskje også noen andre godsaker Samtidig så har du nok støtte for høyere oppløsning på PC, samt anti-aliasing og anisotropic filtering og naturligvis er det jo langt flere piksler per mm på skjermen osv.. Dessuten liker jeg nesten i samtlige spill å ha mus + tastatur, og jeg føler egentlig også at jeg lever meg mye mer inn i et spill når jeg sitter klisteret oppi PC-skjermen, enn 5meter unna TV-en i stua For ikke å nevne at jeg helst ikke ønsker å okkupere hele stua i flere uker Du spiller ikke RPG spill så ofte gjør du vel? De fleste RPG fans bryr seg ikke så mye om grafikken, så lenge den ikke legger seg i veien for innlevelsen. Det er mer vekt på historie, karakterer og valgene man tar på veien. Ikke for fancy veien ser ut i AA og høy oppløsning. Har selv spilt gjennom spillet 2 ganger, syns kontrollene fungerer utmerket. Skal det fungere på PC må de gjøre endel endringer tho, blir vel noe ala Baldurs Gate stil. Uansett, gratulerer PC eiere RPG i topp klassen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du spiller ikke RPG spill så ofte gjør du vel? De fleste RPG fans bryr seg ikke så mye om grafikken, så lenge den ikke legger seg i veien for innlevelsen. Det er mer vekt på historie, karakterer og valgene man tar på veien. Ikke for fancy veien ser ut i AA og høy oppløsning. Hva med Oblivion? Hadde du søkt på "grafikk" i elder scrolls delen av forumet så hadde du nok fått en liten million treff :!: Men du har selvsagt rett i at gameplay går foran grafikk. Grafikk er sukker på toppen, men om det ikke er nok sukker kan grøten bli vanskelig å få ned Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Tja, tror ikke jeg skal gå i detalj om hva jeg syns om Oblivion, men for min del går det inn i action rpg sjangeren, siden ingen av valgene man kan ta har noen effekt på verden. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg hadde nok skaffet det til PC (om du har god nok maskinvare naturligvis ) Hvorfor? PC-utgaven for vell sikkert bedre teksturer og litt bedre grafikk, samt kanskje også noen andre godsaker Samtidig så har du nok støtte for høyere oppløsning på PC, samt anti-aliasing og anisotropic filtering og naturligvis er det jo langt flere piksler per mm på skjermen osv.. Dessuten liker jeg nesten i samtlige spill å ha mus + tastatur, og jeg føler egentlig også at jeg lever meg mye mer inn i et spill når jeg sitter klisteret oppi PC-skjermen, enn 5meter unna TV-en i stua For ikke å nevne at jeg helst ikke ønsker å okkupere hele stua i flere uker Du spiller ikke RPG spill så ofte gjør du vel? De fleste RPG fans bryr seg ikke så mye om grafikken, så lenge den ikke legger seg i veien for innlevelsen. Det er mer vekt på historie, karakterer og valgene man tar på veien. Ikke for fancy veien ser ut i AA og høy oppløsning. Det betyr ikke at folk ikke foretrekker bedre grafikk om hstorie, karakterer og valg er de samme. AtW Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Langt over 10'000kroner for en god spill-PC??Når du uttaler slike ting, så tar jeg ikke innleggene dine seriøst i det hele tatt Hmm er det ikke sant da, da kan jeg kjøpe en pc til 6000kr og kjøre Crysis very high uten lagg med 1280x1024 oppløsning, det er jo bare bullshit Du er dum du og da, sier ikke man trenger "10000kronerspc", noe jeg har funnet ut du må ha Viss man bryr seg ikke om finessene pc har "pirat,msn,word,og de" så er pcgaming for meg altfor dyrt! SÅ da kan jeg altså gå i butikken og kjøpe meg Crysis og kjøre det fullt på denne pcen, er det du vil fram til? "Sjekk profilen" viss du vil se kravene Viss jeg skulle hatt noe pc spill så måtte jeg hatt splitter ny pc uansett, denne takler ikke bra nok FarCry som kom i 2004 og ble kjøpt vitterligt i 2007. Glad jeg har Mass Effect til 360! Endret 18. februar 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Langt over 10'000kroner for en god spill-PC??Når du uttaler slike ting, så tar jeg ikke innleggene dine seriøst i det hele tatt Hmm er det ikke sant da, da kan jeg kjøpe en pc til 6000kr og kjøre Crysis very high uten lagg med 1280x1024 oppløsning, det er jo bare bullshit Du er dum du og da, sier ikke man trenger "10000kronerspc", noe jeg har funnet ut du må ha Viss man bryr seg ikke om finessene pc har "pirat,msn,word,og de" så er pcgaming for meg altfor dyrt! SÅ da kan jeg altså gå i butikken og kjøpe meg Crysis og kjøre det fullt på denne pcen, er det du vil fram til? "Sjekk profilen" viss du vil se kravene Viss jeg skulle hatt noe pc spill så måtte jeg hatt splitter ny pc uansett, denne takler ikke bra nok FarCry som kom i 2004 og ble kjøpt vitterligt i 2007. Glad jeg har Mass Effect til 360! Du kan vel heller neppe kjøre crysis på "very high" med den opplsningen uten lag på en 360. Videre er det ingen som har påstått at man kan det på en tilfeldig valgt PC til 6k heller. For det første må man kjøpe en PC som er egnet til spill, det er uproblemtisk å kjøpe en PC til titusner som kjører spill dårlig, videre så er du som har bragt på banen det med very high i crysis plutselig, ingen andre. Jeg foreslår du undersøker litt hvordan ting ligger ann, det ser ut som du har noen villfarelser angående ytelse og pris. AtW Endret 18. februar 2008 av ATWindsor Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 (endret) Hvordan får du til at et spill alene og om du får kjørt det på fullt detaljnivå definerer om en PC fungerer bra til spill eller ikke? Crysis gjør mye mer og krever mye mer enn omtrent samtlige spill til PC idag og det vil ta _lang_ tid før dette kommer i nærheten av normen. Og når det er sagt, med en spill PC til 6000kr, slik den jeg nevnte, kan man kjøre Crysis i high med moderat oppløning og uten AA med fremdeles veldig pen grafikk. Endret 18. februar 2008 av MistaPi Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Glad jeg har Mass Effect til 360! Glad jeg får det til PC! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Glad jeg har Mass Effect til 360! Glad jeg får det til PC! Det spillet må du bare oppleve, sykere historie i ett spill finnes det ikke, Mass Effect slår alt innen historie vil jeg si! Du bør faen glede deg AtWindsor: SÅ er det ikke alle som har råd til pc som er dyrt å ha Jeg vil ha en pc som kjører alt på high/very high flytenes (40til60 fps) med 1280x1024 oppløsning, så jeg tviler jeg finner en til 6000kr som gjør akkurat det Og bare ha det klart for dere, jeg kjøpte ikke konsoller pga grafikk da, kjøper pga spillene seff, så jeg slipper utgiftene med å oppgradere pcen 1 gang i året Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Glad jeg har Mass Effect til 360! Glad jeg får det til PC! Det spillet må du bare oppleve, sykere historie i ett spill finnes det ikke, Mass Effect slår alt innen historie vil jeg si! Du bør faen glede deg AtWindsor: SÅ er det ikke alle som har råd til pc som er dyrt å ha Jeg vil ha en pc som kjører alt på high/very high flytenes (40til60 fps) med 1280x1024 oppløsning, så jeg tviler jeg finner en til 6000kr som gjør akkurat det Og bare ha det klart for dere, jeg kjøpte ikke konsoller pga grafikk da, kjøper pga spillene seff, så jeg slipper utgiftene med å oppgradere pcen 1 gang i året Ja, da har du jo ganske høye krav til hva du regner som en god spill-PC, vesentlig høyere enn hva du synes er greit med konsoll. Det virker jo noe underlig å si at selvsagt kjøper konsoll pga spill, og ikke grafikk, og deretter klager over at det er så dyrt å spille på PC fordi du har krav som er langt langt over det du krever av en konsoll. Men det er jo greit nok, ja det er dyrere å spille på PC om man har ekstremt høye krav til grafiske innstillinger på PC, mens man tilsynelatende ikke bryr seg om det på konsoll. AtW Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 De fleste konsollspill spilles jo i 1280×720(husker ikke nøyaktig) og lite om ingen AA. Du trenger ikke akkurat noen dyr PC for å spille f.eks TDU med det. Skjerm har du jo fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg