Gå til innhold

Mass Effect til nytt format

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hos meg tok det 45 timer, alle sideoppdrag inkludert, ved første gjennomgang (max level). Jeg tok meg riktignok ganske god tid. Furtet alltid rundt for å sjekke om det var noe nytt i byen, blant crewet eller hos handelsmennene, og oppdaterte våpen og tilbehør til teamet stadig vekk. Ble akkurat passe, og legger man til alle gangene spillet kommer til å gjenspilles i tiden så blir det NOK.

Edit:

Var det innspillet virkelig nødvendig, Urge?

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

Bioware vet at det er bare lommerusk de tjener på PC versjonen i forhold til konsoll versjonen. Er vel derfor det blir mindre og mindre spill til PC (utenom MMO og online som krever at du betaler)

Men bra Bioware alikevel får spillet ut på PC, selv om det neppe blir den store fortjenesten.

Skulle jeg tippe så 10-15% vil faktisk kjøpe det, resten vil laste det ned.

Endret av SPiLL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm
Ja, da får man jo testet dette spillet også. Ikke særlig grunn å kjøpe seg xbox 360 når man har pc og ps3.

Nei, for det finnes jo bare 1 bra spill til 360 :whistle:

Lenke til kommentar
Ja, da får man jo testet dette spillet også. Ikke særlig grunn å kjøpe seg xbox 360 når man har pc og ps3.

Er nok mere synd på deg som ikke har en Xbox 360. Du går glipp av mange bra spill.

Men PS3 fungerer jo bra, spesielt multiplatform spillene. Der får man virkerlig valuta for pengene.

Lenke til kommentar

hehe, stakkars folk. Rett i forsvars posisjon! Har faktisk tenkt en del på å skaffe seg xbox 360. Mass Effect var en meget god grunn til det da jeg liker den typen spill. Burde jeg ennå gjøre det da jeg jeg allerede har gamer pc og ps3? Kom gjerne med andre gode argumenter, men fanboy kommentarene er det bare å droppe. Om f.eks. du Spill, hadde tenkt å kjøpe ps3 på grunn av FFXIII og MGS4 for så å finne ut at de skulle komme på pc eller xbox 360 så hadde jeg skjønt godt at du ikke investerte i enda en konsoll. Har egentlig alt for mange spill og alt for lite tid slik det er. Men mass effect har hele tiden virket som ett meget bra spill, og har aldri sagt noe annet.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Og hva med dem som har en 360 og ikke siste skrik innen pc-hardware? selvfølgelig kjøper dem Mass Effect til 360 da...

Men husk Microsoft er ikke bare konsoller heller da, synes det er flott at pcfolka får sånne vanvittige bra spill som Mass Effect og oppleve tidenes historie innen spillbransjen pr-idag.

Jeg har Mass Effect til 360 da jeg ikke har råd til en ny pc til langt over 9000kr

Lenke til kommentar

Sant det ;) Burde ha sagt gamerpc. Er ikke så mange spill som interesser meg på pc for tiden, og når jeg allikevel bruker 5000-10000 i året på ny pc hw så må jeg vel få lov til å se det positive i at plattformen får flere gode spill. Og når det attpåtil sparer meg 2-3 k på å slippe å kjøpe enda en konsoll så er det bare positivt for min del. Beklager dere som følte dere såret.

Lenke til kommentar
Jeg har Mass Effect til 360 da jeg ikke har råd til en ny pc til langt over 9000kr

Jeg tror nok en PC til 9'000 hadde kjørt Mass Effect ganske greit :)

Og som jeg nevnte tidligere, for Microsoft så tror jeg store spilltitler er minst like viktig for dem til Windows som til Xbox360.

Må huske at brukermassen til Windows minker sakte menn sikkert, mens brukermassen til Linux og Mac OSX øker.

Veldig mange av de som bruker Windows har det mye på grunn av at det er den eneste måten de får spilt spill på PC-en.

Slutter de store spilltitlene og komme til PC, så vil nok Microsoft også miste en stor del av Windows brukerne sine.

Og jeg tror det og beholde Windows sin status er viktigere for dem enn Xbox360 ;)

Lenke til kommentar
Sant det ;) Burde ha sagt gamerpc. Er ikke så mange spill som interesser meg på pc for tiden, og når jeg allikevel bruker 5000-10000 i året på ny pc hw så må jeg vel få lov til å se det positive i at plattformen får flere gode spill. Og når det attpåtil sparer meg 2-3 k på å slippe å kjøpe enda en konsoll så er det bare positivt for min del. Beklager dere som følte dere såret.

LoL, jeg føler meg ikke såret da :p.

Jeg har jo spillet og storkoser meg

Ramguy: tviler på att Mass Effect hadde kjørt greit til 9k, da andre spill krever 3gb ram recommed. Og den pcen jeg har koster 7500kr med skjerm og takler ikke spill fra 2007-2006 og nesten ikke 2005spill heller, og den ble kjøpt ifjor sommer :p

Lenke til kommentar

LoL, jeg føler meg ikke såret da :p.

Jeg har jo spillet og storkoser meg

Ramguy: tviler på att Mass Effect hadde kjørt greit til 9k, da andre spill krever 3gb ram recommed. Og den pcen jeg har koster 7500kr med skjerm og takler ikke spill fra 2007-2006 og nesten ikke 2005spill heller, og den ble kjøpt ifjor sommer :p

7.5k med skje er en billig PC da, 5k uten skjerm? Uansett så var det vel neppe noen gaming-PC du satset på om den ikke klarer å kjøre spill fra 2006-2007 engang. Det er null stress å spekke opp en PC til 9k i dag som er vesentlig bedre hardware-messig enn en 360, 4 gig minne koster jo bare 700 kr feks. I tilegg vedder jeg ganske mye på at man fint klarer å kjøre mass effect med mindre enn 3 GB

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Bioware vet at det er bare lommerusk de tjener på PC versjonen i forhold til konsoll versjonen. Er vel derfor det blir mindre og mindre spill til PC (utenom MMO og online som krever at du betaler)

Men bra Bioware alikevel får spillet ut på PC, selv om det neppe blir den store fortjenesten.

Skulle jeg tippe så 10-15% vil faktisk kjøpe det, resten vil laste det ned.

Hvor mange som laster ned er ikke fullt så relevant som hvor mange som faktisk kjøper det. PC pleier å selge omtrent som en "middels konsoll", dvs færre enn den/de konsollene som selger best, flere enn den/de som selger dårligst. Så det med lommerusk, er det noe du baserer på noe, eller er det spekulasjon? Og blir det forresten mindre og mindre spill til PC? Kan ikke si jeg har lagt merke til det heller.

AtW

Lenke til kommentar

Supert! Gleder meg. Jeg har lenge lengtet etter et ferskt nytt rpg spill. Hadde heller ikke særlig lyst til å kjøpe 360 bare for et spill..

Det ser det ut som jeg slipper :D

Bioware er verdens best rpg produsent. Ingen over ingen ved siden! Med obsidian på andre plass..

Bioware!

Bioware!

Lenke til kommentar
Fantastisk!!

Et av de få spillene som gjorde at jeg stusset litt da jeg kjøpte ps3, godt at jeg får testa det likevel da :)

Hehe, ja, slikt har sine fordeler, tenk bare om man slapp å styre med så mange inkompatible konsoller ;)

AtW

hehe den måtte komme :p

Velger å tro at det er flere fordeler enn ulemper med litt differensiering i markedet :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...