Andyax Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hei, jeg lurer på om man får kjøpt trådløse små mikrofoner som man kan feste til kroppen som man bruker til videokamera. Jeg fant et på clas ohlson sin nettside: www.clasohlson.no som koster 29kr. Vet dere om det funker bra?? Lenke til kommentar
7r Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg tviler på om en mikrofon til 29 kr er særlig bra. Du må hvertfall 10-doble, for ikke å si 100-doble prisen. :-? Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Denne er ikke trådløs, men en gjør-det-selv mikrofon. Du må selv ordne med ledning og batteri. Kjøp heller en ferdig modell, de har en med klips og 5 meter ledning. Trådløse systemer har radiosender og mottaker, og koster vel ca 2000,- og oppover, avhengig av kvalitet. Et tips til selvbygging kan være å slakte en trådløs hodetelefon, og bruke sender og mottaker sammen med en eller flere mikrofoner. Pass på at det er radiosender, ikke infrarød overføring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå