Gå til innhold

Call of duty 4 "fryser"

Shoegazer

Anbefalte innlegg

Et par dager etter jeg la inn den nye oppdateringen til COD 4 begynte det å ta uvanlig lang tid å når jeg prøver å spille online. kommer inn til menyen og når jeg trykker find game tar det sinnsykt lang tid..står donwloading game settings i en evighet. så trykker jeg tilbake og så fryser den og jeg må slå av ps3n. den har også fryst når jeg har spilt.

noen som har peiling på hva som skjer?

takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et annet problem:

Hvert 12-15 sek hakker spillet i ca 2 sek, før det glir reint i nye 12-15 sek. Slik fortsetter det hele tiden. Veldig irriterende online.. Dør jo hele tiden når dette "lagget" er.

Jeg takker på forhånd for all hjelp, PLIS!!! :thumbup:

PS: Har grafikk-innstillinger på laveste nivå.

Lenke til kommentar

huh? grafikk innstillinger på laveste nivå? spiller du på pc? i såfall havnet du litt feil, siden du endte opp i en tråd som omhandler PS3 versjonen..

Men kjører du noen tunge programmer i tillegg til spillet, laster du ned noe mens du spiller? Gjelder dette bare online? I såfall ta å lukk de programmene du ikke trenger og kutt nedlastingen. ;) Hvis ikke det hjelper så kan det tenkes at skjermkortet ditt ikke har det helt godt om dagen.

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat samme problemet! Har du funnet noen løsning? Hos meg tar det ikke bare lang tid å downloade gamesettings. Det tar uendelig lang tid, det går bare ikke videre. :S

jeg kommer ikke inn i det hele tatt nå jeg heller. noen som vet hvem jeg burde kontakte angående dette?

Lenke til kommentar
Hvis du finner ut av det, ta send melding med hvordan du fikk det til da? Jeg prøvde istad å få tak i en som hadde hatt det samme problemet, men som ikke hadde det mer.. Men fikk ikke tak i han..

det har gått bedre idag. tar litt kortere tid å komme inn og har ikke fryst ennå

Lenke til kommentar
huh? grafikk innstillinger på laveste nivå? spiller du på pc? i såfall havnet du litt feil, siden du endte opp i en tråd som omhandler PS3 versjonen..

Men kjører du noen tunge programmer i tillegg til spillet, laster du ned noe mens du spiller? Gjelder dette bare online? I såfall ta å lukk de programmene du ikke trenger og kutt nedlastingen. ;) Hvis ikke det hjelper så kan det tenkes at skjermkortet ditt ikke har det helt godt om dagen.

Oysann! Jeg spiller nesten ikke Cod4, spiller bare PS3. Så denne tråden så tenkte jeg kunne se om noen visste hva problemet var. Jeg kjører ingen program eller nedlastninger ved siden av.. Da er det vel skjermkortet :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...