fiskefjes Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg surfer glad og fornøyd på bredbåndfabrikkens linjer, via et trådløst nettverkskort fra NetGear. Relativt kurant opplegg. Jeg kjøpte så et MSI Bluetooth usb-adapter slik at jeg kan kommunisere trådløst også med min mobiltelefon (evt. andre smågreier). Jeg installerte etter alle kunsten regler, og fikk blåtann til å virke, men kom ikke på internett etter dette. Jeg avinstallerte så blåtann-adapteret, og gikk gjennom alle inntillinger for nettverk, uten at jeg klarte å komme på nett igjen. Løsningen på det hele, ble å formatere harddisken, og installere win 98 SE på nytt. Nå funker internett, og jeg har ikke turt å installere blåtann igjen. Men jeg vil ha begge deler! Det skal nevnes at selv om jeg ikke kom på nett, klarte jeg å få ip-adresse, frigi denne og få ny, via winipcfg. Jeg fikk også "ping"-et. Er det noen som vet hvordan jeg kan komme rundt dette problemet? Eventuelt hvor jeg kan søke hjelp? Er det noe spesielt med oppsettet til bredbåndfabrikken som gjør at dette "krøller" seg? Svært takknemlig for svar, hilsen [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå