Gjest Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 På Leaderboards i Rainbow Six Vega's Xbox Live Meny står de at noen kun har brukt 0.00 sekunder og fått 30000 poeng på Coop Terroeist Hunt... hvordan klarer de det?! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 alle for det. det er start opp eller noe. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 alle for det. det er start opp eller noe. Okey då Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Er liste leaderbord over raskeste gjennomføringen av brettet det er snakk om eller hva mente du? Lenke til kommentar
juletred Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Mange som spiller Rainbow Six Vegas online for tiden lenger eller? Lurer på å skaffe meg det igjen, er igrunnen et kongespill! Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Det er en del, er jo et genialt skytespill. Spiller det selv Forresten, de selger det til 200 kr på Lefdal for tiden, utrolig billig. Endret 12. februar 2008 av Bakoversveis Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 200 kroner er mye for pengene her. Uten tvil et av de beste skytespillene - hvis man er glad i litt taktikk, istedenfor å rushe frem hele tiden. Nå er det jo ikke mange ukene før R6V2 kommer. Spent på hvor bra det blir. Jeg har som vanlig høye forhåpninger Lenke til kommentar
SPiLL Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 Mange som spiller Rainbow Six Vegas online for tiden lenger eller? Lurer på å skaffe meg det igjen, er igrunnen et kongespill! Vurderer selv, men klarer å vente til RS: Vegas 2 kommer. Herlig spill, en av grunnene jeg skaffet meg Xbox 360 igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå